Mitäs mieltä, mies ja ystävyys...
Olen ollut jo yli 8v ystävä miehen kanssa, joka kuvittelee edelleen, että meistä voisi tulla jotain. Olen sanonut hänelle noin miljoona kertaa, että vaikka hän olisi viimeinen mies maailmassa en häntä haluaisi miehekseni.
Mikään ei auta. Hän passaa minua, tekee pihatyöt, tuo pikaruokaa jos tilaan ovelle jne... Olen ollut hänelle tosi tyly, siis todellakin tyly, mutta aina hän on valmiina palvelemaan minua. Soitin äsken, että toisitko 3 siideriä ja tuohan hän.
Mulla henk.koht. on vituttanut tämä asia jo vuosia. Tuntuu, että käytän hyväksi, kaikki tapahtuu mitä tahdon... Ja tästä on puhuttu ja olen kertonut kuinka mua vituttaa tää systeemi, mutta mies haluaa jatkaa ystävyyttämme siitä huolimatta.
Haukkukaa vaan lyttyyn. Olen paha ämmä ja mies on mikälie, tiedän että rakastunut edelleen.
Kommentit (6)
Miks ihmeessä soitat ja varsinkin MIKSI pyydät mitään? Etkö voisi käyttäytyä kuin normaali, käytöstavat omaava aikuinen ihminen?
en osaa enää olla edes, jos en käskytä.
ap
saat tuosta suhteesta? Jotain se on, koska muuten olisit lopettanut sen.
Onko reiluus ja kunniallisuus sulle vieraita käsitteitä? Toisen ihmisen käyttäminen kynnysmattona ei ole reilua eikä kunniallista. Jos todella käyttäydyt kuvaamallasi tavalla, nyt on aika lopettaa se. Rakastuneesta ystävästä voi olla vaikea päästä eroon, eikä hän usko, mitä sanot, mutta avoin hyväksikäyttö ja halveksunta on silti väärin. Hae tästä lähtien omat siiderisi, jos sinulla on yhtään omanarvontuntoa.
poikaystävä oli aikoinaan tuollainen. Teki ihan kaiken, mitä vain ehdotin ja enemmänkin. Se oli oikeasti todella rasittavaa, että toinen suostui aina ihan kaikkeen ja ikinä sanonut mihinkään vastaan. Ihan hyväksikäyttäjän olo siinä tulee, vaikka ei mitään palveluksia ym pyytänytkään.
tuota käskyttämsitä siksi, että koet miehen kiinnostuksen imartelevana? Onko sinulla omaa miestä jolta saisit aitoa huomiota (koska ystävälläsi on ilmeisesti pahoja ongelmia itsetunnon kanssa niin ette ole oikein tasavertaisia)?
Miks ihmeessä soitat ja varsinkin MIKSI pyydät mitään? Etkö voisi käyttäytyä kuin normaali, käytöstavat omaava aikuinen ihminen?