Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko kysyä että onko teillä käytöstapoja opetettu kotona?

Vierailija
05.05.2012 |

Mikä teidät saa haukkumaan toisten perheitä ja elämäntyyliä?

* ja varsinkin suurperheitä joissa on enemmän kun 5 lasta?

kateusko?

vai katkeruus?

- haukutte heitä kaikkia uskovaisiksi, sossupummeiksi ja paskavarpaiksi. Tiesittekö miksi melkein kaikilla suurperheellisillä on omakotitalo? just siksi että he säästävät niissä tarhamaksuissa,polttoaineissa, bussi/junalipuisanne mitä te tuhlaatte työmatkoihin ja ulkonäköön joita tarvitsette ihmistenilmoilla :D

- niin ne kaikki tuhlamanne asiat on säästöä suurperheellisille. tiesittekö miksi heillä on varaa sisustaa? koska suurperheiden äidit harvemmin ostaa itselleen mitään kallista vaatetta ,meikkiä, saatika käy ulkona kavereiden kanssa! Vaan satsaavat kotiin ja lapsiin. Ja tisittekö miksi heillä on paljon lapsia? siksi että tykkäävät lapsista ja se on heidän elämäntapa. Ei tukien takia! kuka hullu suomessa edes tekisi lapsia tukien takia? Voin sanoa että harvemmin suurperheet edes saa tukia sossun luukusta. Vaan ne jotka tukia hakee on ihan muita ihmisiä ;). JA tiesittekö että ihmisiä on erinäköisiä? Tiedättekö itse miltä tuntuu kun joku tulee haukkumaan omaa lastanne rumaksi? ette varmaan koska harvat ihmiset haukkuu muita ja ne jotka haukkuu niin valitettavasti ne on juuri niitä jotka ei tiedä miltä se tuntuu. Koska kukaan muu ei tekisi niin. Ja tiedättekö mitä? suurperheelliset ei hauku teidän elämäntapaa tai väitä teitä laiskoiksi vaikette olekaan lasten kanssa 24h vuorokaudessa eikä arvostele teitä tyylin että laitatte oman navan ja työpaikan lasten edelle, vaikka te teette niin ainakin niin ajattelette sisimmässänne. Kenestäkään ei voi kirjoittaa tai ajatella noin sillä jokainen elää omaa elämää. Kirjoitan tämän vain siksi että sapettaa ihmiset jotka ilkeyttään leimaavat suurperheiden lapset tai yllensäkin muiden perheiden asiat. Missä slummissa te asutte jos kuvittelette että kaikki suurperheelliset tai pikkuperheiden kotiäidit hakee sossusta rahaa? lapset kulkee likaisissa vaatteissa? leikkii keskenään pihalla niin että isommat sisarukset vahtii heitä? Ette ainakaan omakotitalo- alueilla maaseudulla. Sen voin sata varmasti sanoa. :) Eläkää te omaa elämää ja antakaa muidenkin elää!!!

- Kyllä mäkin osaan haukkua ja loukata ;) - ehkä rivienvälistä jo huomasitte.

Mutta ei se ole minun tyylini arvostella muiden elämää. Ja tiesittekö viellä senkin että jokainen päättää itse elämästään... ja samanlaisia kuolevaisia olemme kaikki* ja kerran täällä eletään joten tehkäämme se elämä oman näköiseksi* ja sellaiseksi ettei tarvi koskaan katua jälkeen päin!

* Aurinkoista kesän jatkoa toivotan jokaiselle pikkuperheelle, suurperheille ja kilteille äidieille ja vähän veepäisillekin äideillle :) (Vaikka oletkin veepää niin sinullakin on omat heikkoudet ja elämänarvot, että mieti ensin omia heikkouksia ja ajattele sitten onko sinulla oikeutta arvostella muita :)))

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivousta ei ja se näkyy.

Vierailija
2/5 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko mitä takoitin rivienvälistä? yksi asia on se että haluan että suomennatte tekstini koska tiedän että joku ilkeyttään kirjoittaa "osaatko suomea :D tai oletko edes kouluja käynnyt :D" Kyllä olen mutta koitappa lukea ja varmasti osaat jos sinulla on kouluikäisiä lapsia :D . Ja olet joskus ehtinnyt auttaa heitä oikeinkirjoituksessa :D Siinä teille se mittari Käytöstavat ja toisten ymmärtäminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en pidä lapsista vaikka itselläni sellainen on. Oltekos koskaan kuullut sellaisesta?

Vierailija
4/5 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani päiväkodissa on tarhatäti jolla om 5 omaa lasta :) noh olen hänelle valittanut väsymystäni... kyllä hän kuunteli ja neuvoja jakoi, sitten kun kertoi, että hänellä on 5 lasta, pyysin anteeksi, että kehtasin valittaa, että olen ihan poikki yhden kanssa :DD naureskeltiin asialle, mutta vieläkin ihmettelen, että miten lapsirakas pitää olla... itse tulisin hulluksi, niin se vain on :)

En arvostele muita, ihmettelen välillä, että miten erilaiset ihmiset on.. mikä tietty ihan hyvä juttu :)

tai anteeksi arvostelen kyllä, pedofiilejä, lasten hakkaajia,eläntenrääkkäjiä jne jne sairaita ihmisiä.. mutta niitä vihaavat varmaankin kaikki, eikä tietenkään tähän ap:tekstiin liity...

Vierailija
5/5 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en pidä lapsista vaikka itselläni sellainen on. Oltekos koskaan kuullut sellaisesta?

en pidä kenenkään lapsista, koskaan pitänytkään ja olin varma, että en tekisi omia, koska en vaan pidä lapsista, noh tein kuitenkin ja aika ihana se oma on... välillä toki vituttaa uhma.. mutta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan