Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi hitto, anoppi lopettaa nyt sitten joululahjojen oston

Vierailija
20.11.2005 |

lastenlapsilleen kun kerran 6 syntyy joulukuussa ja hänellä ei kuulemma ole enää varaa ostella niin monelle. Ostaa kai syntyvälle lahjan jos se ehtii syntyä aatoksi mutta muille ei ja se laskettuaika on 21.12 joten voi olla et säästää siinäkin jos vaikka menee yli. Tiedän et on tiukkaa mut kyllä minusta jotain vois ostaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mieheltäni kysyttiin tuleeko meille vielä lisää lapsia.

Mieheni ei saanut sanotuksi että odotetaan vauvaa jo..

Ehkä meillekään ei sitten ensi jouluksi tule lahjoja :/

Vierailija
2/10 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se anoppi ole velvollinen ostamaan teille yhtään mitään. Jos lapsesi lahjoja haluavat ostat ne niille itse. Et voi olettaa että kaikkien on pakko sponsoroida sinun lapsillesi lahjoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä anoppi muka ei voi ostaa hiukkasen halvempia lahjoja lapsille. Ei menisi yhtän enempää rahaa kuin ennenkään... Taitaa olla kyse jostain muusta kuin rahasta.

Vierailija
4/10 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun anoppini on kitissyt meidän lapsiluvusta jo kun odotettiin esikoista.Materialisti on kun hänellä on heti mielessä tavaran ostamisen pakko eikä voi iloita uudesta elämästä.

Minulle on aivan sama ostaako hän lapsillemme lahjoja vai ei.

Vierailija
5/10 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miellyttäisivät vaativia äitejä ja lapsia. Kyllä minä ymmärrän, jos jollakulla on vähän rahaa, ettei halua tai voi vaikka haluaisikin sitä lahjoihin laittaa. Edes niihin halpohin. Eikös tässä olisi kasvun paikka kaikille, että lahjat ne ei olekaan maailman tärkein asia?

Vierailija
6/10 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulussa ei ole tärkeintä lahjat vaan itse sanoma ja se että ollaan yhdessä.

Vierailija
7/10 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan sitä olla ostamatta jos haluaa, mutta musta on ikävä selittää lapselle et nyt mummi ei tuokkaan lahjaa..

Mummosta puheenollen, omani ostaa jokaiselle lapselleen (7), lapsenlapselleen (10) ja lapsenlapsenlapselleen (5) lahjan joka joulu. Ai ni ja lapsien ja lapsenlapsien puolisoille kans. Kuinkahan tiukkaa tekee tavan eläkkeellä? Se ei välitä.

Vierailija
8/10 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsi ei ole ikinä saanut yhtäkään lahjaa, tai edes korttia mummiltaan.

Muutenkin on v-mäinen ämmä koko anoppi

Vierailija
9/10 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisitte toisten ostavan lahjoja lapsillenne????? Se on ihan terveellistä lapsien ymmärtää, ettei raha kasva puussa ja että joskus voi olla tosiaan niin, ettei ole varaa ostaa lahjoja. Jos on NIIN tärkeää, että mummi ostaa lahjan, niin kysykää, voisitteko ostaa itse jonkun lahjan mummin nimissä. Voi hyvät hyssykät, kasvakaa aikuisiksi!

Vierailija
10/10 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu on lasten juhla.