Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä lapsen kasvattamisessa on niin vaikeaa???

Vierailija
04.05.2012 |

Itse esim. varoitan sotkemisesta.

Jos toiminta varoituksen jälkeen jatkuu niin arestia heilahtaa minuutti per ikävuosi. Aika nopeasti on tenava oppinut, että kannattaa lopettaa mikä tahansa, kun sanon että lopetatko vai menetkö arestiin.

Tällä tavoin toimin jokaisessa tilanteessa johdonmukaisesti, eli varoitan, jos ei tottele, niin joutuu arestiin, ja myös toteutan uhkaukseni.

Eipä montaa kertaa ole tarvinnut istuttaa arestissa, kun nyt jo tottelee aivan kaikessa, ja jos vähääkään yrittää sanoa vastaan, niin ei minun tarvite kuin katsoa tietyllä ilmeellä ja muistuttaa arestista, niin johan taas tottelee.

En ymmärrä nykyajan vanhempia, mikä siinä lastenkasvatuksessa on niin vaikeaa.

Inhottaa katsoa, miten muiden lapset elää kuin pellossa, eivätkä tottele vanhempiaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin kerran lasta 3kk arestissa ei toiminut. Joten pellolla ollaan ja pysytään.

Vierailija
2/3 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut temppuilut kuulostavat kovin vaikeilta. Toki meillä on varmaan ollut helpot lapset, mutta ei mun ole tarvinnut mitään tuommoisia erityiskeinoja käyttää mihinkään. Ihan hyvän, eli kehumisen ja palkkioiden kautta on asiat saatu opetettua. Lapset tottelee mielellään, ei rangaistusten pelosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleekohan ap:n lapsesta joskus alistettu itsetunnoton aikuinen?

Joo, itsekin olen rajojen kannalla ja kyllä melläkin käytetään arestia mutta käytössä ovat myös kehuminen, kannustus ja neuvottelu myös käytössä niissä tilanteissa missä niitä voi käyttää.