Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, painoin tuota FB-linkkiä!!!

Vierailija
04.05.2012 |

Luin jotain turhanpäiväistä ketjua, ja painoin vahingossa fb:n kuvaketta. Esiin tuli teksti "jaettu onnistuneesti". En jäänyt tarkemmin lukemaan vaan hätäpäissäni klikkasin ruksia ja menin fb-seinääni katsomaan, siellä ei näy mitään. Mihin mä sen siis jaoin? Näkeekö mun kaverit nyt uutisvirrassa jonkun älyvapaan iittalantuikku-ketjun???

Ei siinä mitään, jos olis ollut edes joku kunnon mies-tippu-sohvalta-ketju, mutku jotain noin tyhmää...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita statukseen "block vauva.fi" niin saat piiloon kaikki täältä jaetut linkit automaattisesti.

Vierailija
2/6 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

/block vauva.fi ? tuo viiva eteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin fb:ssä, että ei se jako oo sinne menny. Laitoin vielä niin, että "näytä henkilönä" eikä näkyny mitään tuollaista. Eikä toimintalokissa. Ei siis voi olla kenenkään uutisvirrassa tuo jako, eihän?

ap

Vierailija
4/6 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy tässä av:n oikeassa reunassa lista kavereiden toiminnasta "N N suosittelee artikkelia ..."

Sama ilta-sanomissa ja hs:n sivuilla, jos joku on suositellut juttua.

Vierailija
5/6 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistin just, että oon joskus laittanut jonkun semmosen suodattimen, että mulla nuo suosittelut ei näy, enkä itse pysty noista linkeistä suosittelemaan. En muista miten sen tein, mutta sillon kun nuo jakokuvakkeet tänne tuli, laitoin eston.

Voi helpotuksen huokaus!

ap

Vierailija
6/6 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy tässä av:n oikeassa reunassa lista kavereiden toiminnasta "N N suosittelee artikkelia ..."

Sama ilta-sanomissa ja hs:n sivuilla, jos joku on suositellut juttua.

Mutta tällöin pitää olla kirjautunut fb:hen samalla kun selailee av/is/hs... ja onhan selailija itsekin av-mamma :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä