Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein siivoat miehesi vaatekaapin?

Vierailija
04.05.2012 |

Mä olen järjestänyt yleensä kerran vuodessa.

Ongelma on se, että mies myllää kaapin viikossa siihen kuntoon ettei kukaan löydä sieltä enää mitään. Loppujen lopuksi tyydyn itsekin tunkemaan puhtaat vaatteet kaappiin ihan miten sattuu, koska sielä ei ole enää pinoista tietoakaan.

Pakko järjestää kun mokoma alkaa tunkemaan vaatteitaan mun kaappiin(mun kaapissa on paljon vähemmän säilytystilaa..).

Olen todennut, että mies pärjäisi muutamilla kalsareilla, koska vaihtaa niitä niin harvoin...=D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vain ihmetellä, kuinka omituisia ihmisiä maailmaan mahtuu. Meillä ainakin minä pesen omat pyykkini, mies pesee omansa ja yhteiset (joihin lapsenkin vaatteet katsomme) pesee se, jonka vuoro on/kumpi ehtii ensin.

Eikö olisi järkevämpää, että erottelisitte pyykit esim. värin tai pesulämpötilan mukaan, eikä sen mukaan, kenelle ne kuuluvat? Saisi pestyä täysiä koneellisia (tai vaihtoehtoisesti ei tarvitsisi odottaa niin kauan, että pyykkejä kertyy tarpeeksi).

Pesun voi hoitaa sitten vaikka vuorotellen.

Vierailija
22/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies osaa itse siivota kaappinsa, ap:n mieheltä on jäänyt koulutus kesken...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen vaatteensa mahtuvat hyvin piirongin laatikoihin. En anna mieheni ostaa turhaan vaatteita lisää sillä hänelle riittävät hyvin nykyiset 10-20 vuotta vanhat vaatteet. Joskus otan hänet mukaan kirpputoreille ja hän saa muutamalla eurolla ostaa itselleen esim. alushousut ja sukat. Miehen vaatteisiin ei kannata tuhlata varojaan.

Vierailija
24/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on sellainenkin hyöty, että voin samlla pistää pois ne vatteett joita en halua mieheni enää käyttävän. Huollan muutenkin kaikkien vatteet perheessämme ja teen ostokset. Eli tsekkaan keväisin ja syksyisin mitä täydennystä vatteisiinsa mies kaipaisi ja käyn ne ostamassa. Stockmannillta kun voi tuoda kotiin ja palauttaa jos ei sovi.

Mieheni ei ole lapseni mutta mielelläni teen tämän homman hänelle. Mies tykkää ja minäkin olen tyytyuväinen siihen missä kuteissa mies hiippailee.

Vierailija
25/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaakaan en ole pessyt miehen pyykkejä tai siivonnut vaatekomeroaan. Minulla ei ole aavistustakaan, miten mies vaatteensa huoltaa, se ei kuulu minulle kuten ei miehelle kuulu se, pesenkö vaatteeni kerran viikossa vai harvemmin.

Vierailija
26/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin sanoa miehelle,että siivoaisi minunkin kaappini...

Meillä pyykit tuodaan likapyykkikoriin ja puhtaat toimitetaan pinossa sängylle, loppu on jokaisen omalla vastuulla.

Vierailija
27/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen vaatekaappi ja meidän vaatepinot on siellä vierekkäin. Kaiken lisäksi käytämme samoja pitkiä kalsareita :) Mies myllää ja minä myllään myös sen kaapin niin, että on mukava välillä suoristaa vaatepinot. Inhoan viikattujen vaatteiden viemistä myllättyyn vaatekaappiin.

En ymmärrä miksi minulla ei olisi asiaa miehen vaatekaapilla vaikka meillä olisi erilliset komerot. Voisin ihan hyvin hakea sieltä jotain lämmintä hupparia päälle tai hieman reilumman kokoista t-paitaa yöpaidaksi itselleni.

Vierailija
28/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen järjestänyt yleensä kerran vuodessa.

Ongelma on se, että mies myllää kaapin viikossa siihen kuntoon ettei kukaan löydä sieltä enää mitään. Loppujen lopuksi tyydyn itsekin tunkemaan puhtaat vaatteet kaappiin ihan miten sattuu, koska sielä ei ole enää pinoista tietoakaan.

Pakko järjestää kun mokoma alkaa tunkemaan vaatteitaan mun kaappiin(mun kaapissa on paljon vähemmän säilytystilaa..).

Olen todennut, että mies pärjäisi muutamilla kalsareilla, koska vaihtaa niitä niin harvoin...=D

Miksi ihmeessä suomalaiset naiset passaavat miehiään niin paljon? Vaatekaapit siivotaan ja ruoka kokataan valmiiksi nassun eteen. Ja mies katsoo vaan MM-lätkää tai pelaa tietokoneella. Sitten mammat valittelee täällä, että mies on ihan Pee, ei tee mitään, ryyppää vaan jne. Ei hyvää päivää! LOPETTAKAA SE MIESTEN PASSAAMINEN (tai ainakin sitten se niiden passiivisuudesta valittaminen!), please! Antakaa hukkua likasiin kalsareihin, vaatevyöryyn tai kuolla nälkään, jos eivät itse saa omia hommia tehtyään.

Vierailija
29/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikani kuluksi kun odotin vauvaa viimeisilläni ja oli hillitön pesänrakennusvietti päällä. Kaikki muut paikat olin jo siistinyt niin sitten päädyin miehen kaapille.

Mies oli kyllä iloisesti yllättynyt, mutta toista kertaa en sitä hommaa tee, ei nimittäin mennyt kauaakaan kun kaappi oli samassa kunnossa kuin ennen siivousta.

Niin, ja ei sitä kaappiaan mies itsekään siivoa, en ainakaan ole koskaan nähnyt (8 vuoden aikana).

Vierailija
30/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ei sieltä muuten mitään löydä.

Jos sille ei tee mitään, niin kyllä se viimeistään vuoden jälkeen on taas niin täynnä kaikki hiton kenkiä, laukkuja yms. krääsää, ettei mitää rajaa.

Olenkin ottanut tavakseni aina silloin tällöin tyhjentää koko kaapin, laittaa kengät yhteen kasaan ja laukut yhteen kasaan, kaikenmaailman käyttämättömät rätit yhteen kasaan ja käskenyt (pyytänyt) valkkaamaan niistä ne joita oikeasti käyttää ja vienyt 'ylimääräiset' varastoon tilaa viemästä.

Vierailija
31/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lasten vaatekaappien kevätsiivouksen yhteydessä aion opettaa myös 9 ja kohta 7 vuotiaat POJAT siihen, että mä ainoastaan erottelen heidän vaatteensa pyykeistä, he itse viikkaavat ne ja laittavat kaappeihinsa.

Näin meillä, mutta ovat tietysti vähän vanhempia. Nuorempi aloitti noin 10 vuotiaana pyykinpesun.

Vierailija
32/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Unohtui tosin mainita, että meillä se kaappi (huone) on yhteinen.

Jos olisi kokonaan oma kaappinsa, niin sitten olisi ihan se ja sama.

33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi