Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein siivoat miehesi vaatekaapin?

Vierailija
04.05.2012 |

Mä olen järjestänyt yleensä kerran vuodessa.

Ongelma on se, että mies myllää kaapin viikossa siihen kuntoon ettei kukaan löydä sieltä enää mitään. Loppujen lopuksi tyydyn itsekin tunkemaan puhtaat vaatteet kaappiin ihan miten sattuu, koska sielä ei ole enää pinoista tietoakaan.

Pakko järjestää kun mokoma alkaa tunkemaan vaatteitaan mun kaappiin(mun kaapissa on paljon vähemmän säilytystilaa..).

Olen todennut, että mies pärjäisi muutamilla kalsareilla, koska vaihtaa niitä niin harvoin...=D

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies siivotkoon itse jos katsoo sen tarpeelliseksi. Ja siivoaakin kyllä ainakin pari kertaa vuodessa, yleensä keväällä kun kaivellaan kevyempiä vaatteita esiin ja syksyllä kun taas tulee villapuseroaika.

Mä en edes yritä tunkea puhtaita vaatteita mieheni kaappiin, laitan viikatut pyykit miehen puolelle sänkyä josta saa sitten itse tunkea kamansa kaappiin niinkuin hyväksi näkee.

Vierailija
2/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Itse on järjestänyt pinoihin ja jos minä satun tuomaan puhtaat vaatteet kaappeihin laitettavaksi, niin jätän ne pinoon kaapin viereen. Mies laittaa ne itse paikoilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi siivota itse.

Vierailija
4/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olen pessyt pyykkiä, jätän puhtaat vaatteet siististi viikattuina sängylle. Samoin tekee mies minun puhtaille vaatteilleni, jos hän on pessyt pyykkiä.

Ei tulisi mieleenkään siivota miehen vaatekaappia. Eikä hänellä varmaan tulisi mieleenkään alkaa siivota minun.

Vierailija
5/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin edelleen on vallalla käsitys, että nainen hoitaa.. Entä jos otsikon kysymys olisi ollut: "Kuinka usein miehesi siivoaa sinun vaatekaappisi?"

Miksi te naiset hyysätte miehiänne kuin lapsia..

Vierailija
6/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes viikkaa hänen vaatteitaan vaan jätän sängylle kasaan. sama lasten kohdalla. ainoa poikkeus on, jos katson pois meneviä/pieniä vaatteita kaapeista, niin saatan jäljelle jääneet viikata pinoihin.

Vierailija
7/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä menin aikuisen ihmisen kanssa naimisiin.

Vierailija
8/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies siivotkoon itse jos katsoo sen tarpeelliseksi. Ja siivoaakin kyllä ainakin pari kertaa vuodessa, yleensä keväällä kun kaivellaan kevyempiä vaatteita esiin ja syksyllä kun taas tulee villapuseroaika.

Mä en edes yritä tunkea puhtaita vaatteita mieheni kaappiin, laitan viikatut pyykit miehen puolelle sänkyä josta saa sitten itse tunkea kamansa kaappiin niinkuin hyväksi näkee.

Nyt lasten vaatekaappien kevätsiivouksen yhteydessä aion opettaa myös 9 ja kohta 7 vuotiaat POJAT siihen, että mä ainoastaan erottelen heidän vaatteensa pyykeistä, he itse viikkaavat ne ja laittavat kaappeihinsa.

Vierailija
9/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain siitä sotkusta hermoromahduksen, kunnes totesin ettei se minulle kuulu.

viikkaan miehen pyykit pinoon, laittakoon itse.

meillä lapsetkin laittavat itse omat vaattensa, miksi minä passaisin aikuista miestä?

Vierailija
10/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää itse huolen omasta vaatekaapistaan ja vaatteista.

Vierailija
11/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hoitaa vaatekaappinsa siivouksen ihan itse.

Vierailija
12/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä menin aikuisen ihmisen kanssa naimisiin.

Tosin on myönnettävä, että minä pyykkään useammin. Kotityöt menevät aika tasan kuitenkin.

En viikkaa miehen pyykkejä, kumpikin laittaa omansa kaappiin ja silittää tarvittaessa. Mies on pedantimpi viikkaaja kuin minä vaatteiden kohdalla, on armeijassa oppinut. Jos jotain moitittavaa pitää etsiä, ei viikkaa lakanoita yhtä huolellisesti.

Vierailija
13/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan mieheni vaatteet pyykkitelineeltä kaappiin, ihan kuten hänkin laittaa mun vaatteet, jos telinettä tyhjentää. Ja pari kertaa vuodessa siivoan koko vaatehuoneen kunnolla, jolloin käyn kyllä läpi myös miehen "puolen". Mutta muuten pitäköön itse huolen vaatteistaan.

Vierailija
14/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus taitaa meillä olla se, että miehen puoli vaatehuoneesta on siistimpi kuin minun... Kuten myös vaatekaappinsa.

Vierailija
15/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myllää hyllyt ihan vinksin vonksin ajan mittaan. Käytämme yhteistä parikaappia, ja samoilla hyllyillä on kummankin vaatteita. Lisäksi hänellä on oma erillinen kaappi, johon en koske ja s ratkeaa liitoksistaan. Itselläni myös muita hyllyjä ja kaappeja.

Huollan mm. talon pyykit, vien kaappeihin myös. Olen kotona töissä.

Vierailija
16/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä siivoaisin toisen vaatekaappia?

Vierailija
17/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaatteet vaatehuoneessa ja kun alkaa pinot menemään vinoon tai epäsiistin näköiseksi passitan miehen järjestämään.

Käyttämänsä vaatteet ovat aina päällimmäisenä ja viikkaan/hän viikkaa vaatteet siististi joten ei pitäisi kamalasti sotkeentua.

Vierailija
18/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 8! En ymmärrä näitä kanssasisaria jotka suhtautuvat mieheensä kuin lapseen.

Vierailija
19/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo, niin...

Mitä tekemistä sinulla on miehesi vaatekaapilla saati pyykkien kanssa? Vai huolehtiiko miehesikin sinun vaatekaapistasi ja vaatteistasi?

Nyt järki käteen nainen. Ei se kaappi vaatteineen sinun ole, joten älä koske niihin. Miehesi on aikuinen ja huolehtii itse kaapistaan ja vaatteidensa pesusta. Älä enää sekaannu niihin.

Täytyy vain ihmetellä, kuinka omituisia ihmisiä maailmaan mahtuu. Meillä ainakin minä pesen omat pyykkini, mies pesee omansa ja yhteiset (joihin lapsenkin vaatteet katsomme) pesee se, jonka vuoro on/kumpi ehtii ensin.

Vierailija
20/32 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies huolehtii vaatteistaan itse.