Mä oon niin loppu tähän kaikkeen..itku pääsee..
Mä oon taas ollu putkeen noitten lasten kanssa tässä 8kk. Siis 24/7 oon niitten kanssa. Niitten isää ei kiinnosta eikä mulla ole ketään joka ottais niitä hetkeksi. No, mä nyt kestän sen ehkä jotenkin, mutta ihan oikeesti nyt alkaa jo ahdistamaan kun mä en saa olla edes minuuttia yksin!! Noi seuraa mua kuin hai laivaa, menin mä vessaan, tupakalle, mihin vaan. Ne ei päästä mua hetkeksikään silmistään. Ja tää on ihan tosi asia.. voi luoja miten paljon mä antaisinkaan edes tunnista yksin, ilman yhtäkään joka roikkuu mussa kiinni tai tekee pahojaan. Itkettää..
Kommentit (12)
yhteyttä neuvolaan, saisitko kotiavustajan käymään ees kerran kuussa. Toinen on se Mannerheimin lastensuojeluliitto, sieltä saa hoitajia, maksaa kylläkin.asutko isollaki paikkakunnalla?
Sitten voisi käydä yksin vaikka kahvilla tai kirjastossa tai maata kotona sohvalla ja kuunnella hiljaisuutta. Lapsiin väsyminen on ihan normaalia jos ei koskaan pääse yksin minnekään... Omat lapset on senverran isoja, että pääsen esim suihkuun yksin - mitä ylellisyyttä :).
Tukiperhettä en saa, koska lasten isän kanssa pitää ensin yrittää saada tapaamiset toimimaan.. sitä on yritetty kohta vuosi eikä mitään edistystä tapahdu.. omat vanhempani eivät halua katsoa.. Välillä on ihan ok päiviä, mutta nyt taas tuntuu siltä että en jaksa enää yhtään. En mä jaksa enää ees taistella. Luovuttaminen on helpompaa..
kaupungin perhetyöntekijä, joka katsoo lapset ja laittaa esim. pyykit. Sillä välin voi joko olla kotona tekemässä omia hommiaan rauhassa tai lähteä käymään ulkona, myös perhetyöntekijä voi ottaa lapset vaikkapa puistoon.
Tällaisen palvelun käyttö ei tarkoita että olet huono vanhempi, eikä siitä jää mitään negatiivista merkintää mihinkään, jos olette huonotuloisia voi kaupunki jopa kustantaa tämän muutenkin todella edullisen palvelun!
Suosittelen! Ei ole mitään syytä jäädä väsyneenä yksin lasten kanssa!
Olen myös yksin lapsen kanssa. Tiedän miltä tuntuu kun tupakalle, vessaan ja joka paikkaan seurataan. Olen aloittanut työt ja se helpottaa siinä mielessä että edes päivisin on omaa aikaa eli saa syödä ihan rauhassa.
Koita jaksaa, ymmärrän että välillä tulee noita fiilareita. Toivoisin että muutkin voisivat koittaa ymmärtää eikä laittaa jotain typerää.
Pää pystyyn!
Vaikka viittaisi kaikki vääryyden voittoon
Taisto hurjana jatkuisi aamunkoittoon
Älä turhia säiky-käy uljaasti päin!
Saat herätä riemuun ja soittoon
Joku viisas ennenmuinoin kirjoitti näin..
Itselläni myös kaksi lasta, voisin hoitaa silloin tällöin lapsiasi että voit hengähtää, tiedän kuinka tärkeää on saada omaa aikaa!
Vastaathan?
Mun pitää nyt lähteä lasten kanssa kauppaan.. palaan viimeistään huomenna takas tänne palstalle. Kiitos teille jotka ymmärrätte kuinka rankkaa on olla aina yksin lasten kanssa.. ap
Mikäli kiinnostusta riittää laitan osoitteen tänne. On tarkoitettu äideille jotka ovat aina yksin lastensa kanssa eli isä ei ole kuvioissa.
nimim. raksa-leski jo 1,5 vuotta...
Vierailija:
Mikäli kiinnostusta riittää laitan osoitteen tänne. On tarkoitettu äideille jotka ovat aina yksin lastensa kanssa eli isä ei ole kuvioissa.
Voisin tulla auttamaan, kukaan ei saa jäädä yksin!