Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se kiva että jotkut pariutuu ja perustaa perheen jo teineinä

Vierailija
02.05.2012 |

Mä en saa ikinä miestä, lapsista puhumattakaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. Erittäin onnellinen 19- vuotiaana perheen perustanut.

Vierailija
2/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se toki hienoa, että ihmiset löytävät toisensa nuorina. En silti ymmärrä, miksi aviopuoliso _pitäisi_ löytää jo teini-iässä. Minulle ainakin sinkkuvuodet olivat upeaa ja kasvattavaa aikaa. En usko, että minusta olisi ollut 20-vuotiaana äidiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 on oikein emä luuseri:))))) Katkerampaa ämmää saa hakea:))))) hahahhahahahhaha

Vierailija
4/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kiva, varsinkin kun ero tulee viimeistään 5v päästä.

Yleistämisen multihuipennus parhaimmillaan

Vierailija
5/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana perheen perustaneelle tässä ketjussa voisi sanoa, että taitaa ikä yhä näkyä kommentissa.

Vierailija
6/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen mielestä kaikken tulisi olla onnellisia kaikkien muiden puolesta? Olisi elämä yhtä iloa siinä tapauksessa, monesta asiastahan sitä löytäisi syitä iloita vaikkei itseä kostettaisikaan, jos oikein etsii.

Vierailija
7/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi me ihmiset ollaan erilaisia, ja elämät menee eri tavalla... Ja onneksi on valinnanvapaus; ei ole pakko vakiintua teininä.. eikä ketään pakkonaiteta alaikäisenä.

Hmm.. ehkei mun pitäisi provosoitua... mutta tiettyjen vastaajien ei todellakaan kannattaisi yleistää. Olen ollut yhdessä tuon puolisoni kanssa 15-vuotiaasta (enkä todellakaan silloin vielä ajatellut että hänen kanssaan olisin loppuikäni), naimisissa ollaan oltu pian 20 vuotta. Että sitä eroa odotellessa :D

(ei siis todellakaan olla eroamassa..)

Vierailija
8/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai minut 16 vuotiaana ja olen monesti toivonut etten olisi edes syntynyt. Koko lapsuuden olin heitteillä ja ties missä lie. Vanhemmat ei aina edes känniltään muistaneet kenen luona olin. Äitini on aina ollut minulle katkera ja kostanut sen, että menetti nuoruutensa takiani.

Tämän takia en itse tahdo lapsia ennen kuin olen 30v ja yli. Jos en enää sitten saa lapsia, niin parempi niin.

Mieheni sai entisensä kanssa lapsen 15 vuotiaina ja sen kyllä huomaa lapsestakin.

Vierailija
9/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kiva, varsinkin kun ero tulee viimeistään 5v päästä.

Ja ajatella, että näin tekee vanhemmallakin iällä pariutuneet, saatika sitten kymmeniä vuosia yhdessä olleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan