Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Afrikkaan lähtö ja 8-vuotias lapsi saanut vain yhden TWINRIX-rokotteen. Uskaltaako lähteä?

Vierailija
02.05.2012 |

Mitä mieltä olette? Auttakaa, nyt on hätä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten puolen vuoden päästä tehoste, jotta vaikutus on pysyvä. Miksi olette jättäneet vain yhteen rokotteeseen? Tuo kyllä kannattaa tarkistaa asiantuntijalta!

Vierailija
2/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi saada hepatiitin, joka on parantumaton. En ottaisi riskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin maahan menette? Kapkaupungin loma on vähän eri kuin joku Keski-Afrikan kehitysmaa.

Vierailija
4/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttuu veriteitse ja sukupuoliyhteydessä. A-hepatiittiin saa aika hyvän suojan jo yhdestä rokotteesta.

ap

Vierailija
6/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, minä en ole täällä oikeasti koskaan muulloin, nyt vain satuin vahingossa pistäytymään... (ja kaikki uskoo, joohan?)

Kyllä minä lähtisin, edelleenkin. Jos kerran A:han saa aika hyvän suojan jo yhdestä. Todennäköisyys siihen, että joutuu mihinkään B:n tartutariskitilanteeseen, on tosi pieni.

Harmi kyllä, että ei ehtinyt rokotuksia kuntoon saada...

H

Vierailija
7/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, minä en ole täällä oikeasti koskaan muulloin, nyt vain satuin vahingossa pistäytymään... (ja kaikki uskoo, joohan?)

Kyllä minä lähtisin, edelleenkin. Jos kerran A:han saa aika hyvän suojan jo yhdestä. Todennäköisyys siihen, että joutuu mihinkään B:n tartutariskitilanteeseen, on tosi pieni.

Harmi kyllä, että ei ehtinyt rokotuksia kuntoon saada...

H