Hah, syyllistin äitini siitä että musta tuli etä-äiti.
Sanoin sille puhelimessa, että kiitos lapsuuteni pilaamisesta ja paskasta äidinmallista, en itse osannut olla äiti enkä haluakaan olla.
Hah, sain paskaäitini pillittämään. Ja sanoin sille vielä, ettei se saa tavata lapsenlapsiaan enää ikinä, koska lasten isä ei halua deekumummoa lasten lähelle.
Kommentit (11)
arjesta ja lapsiperhehelvetistä. Kyllä mä lapsiani tapaan, mutta vaan silloin kun itse jaksan sitä jatkuvaa saatavilla olemista.
Mä vähän niiku poimin rusinat pullasta. Arkea en jaksa pyörittää ku korkeintaan päivän pari kerrallaan.
En halua lähivanhemmuutta, koska en kestä sitä.
Mä jaksan vaan perusjutut vaikka mä inhoon perushoitoo yli kaiken ja teen sen vaan siksi että on pakko.
Ehkä sit kun lapset on isompia ja omatoimisempia saattaisin harkita ottavani lapset yökylään tai pidemmiksi aikaa.
pitämästä yhteyttä, päinvastoin se olis halunnu deekumummon kylään, mutta mä en suostunu. Musta vaan on hauska rääkätä mun äitiä, kostoksi paskasta lapsuudestani.
miten "helposti" luovuit lapsesta? Lähipiirissä tällänen tapaus meneillään jossa äiti ei edes halua lapsia itelleen. Oliko sulla siis sama olo vai ajattelitko vaan että lasten on parempi isällään vai halusivatko lapset nimenomaan isälleen?
Kostaminen on tietysti ihanaa, mutta aikamoisen hinnan olet valmis maksamaan. En mä luopuisi vanhemmuudesta saadakseni mutsini itkemään.
tunnistin sut jo ekasta tekstistä :) Kiva kun kusipäätä nimitetään tälläkertaa kivemmin lähi-isänä.
oo luopunut vaan siksi etten jaksa arkea ja sitä helvetillistä saatavilla olemista.
Kosto äidilleni tulee siinä ikäänkuin kaupanpäälle että saan oman elämäni ja lepäilen etävanhempana rauhassa.
elatussopimukseen lastenvalvoja erikseen kirjasi että "yhteishuoltoon ei tule muutoksia" ja "tapaamisesta on sovittu".
Mut mä tapaan lapsia vaan silloin kun se mulle itselle sopii.
Aikuiset ihmiset joilla on vähääkään selkärankaa ei lähtis syyllistämään vanhempiaan omista epäonnistumisistaan ja heikkouksistaan.
...Toki mahdollista että et itsekään usko sanomisiisi millään tasolla, halusitpahan vain satuttaa äitiäsi.
Ehkä n 20 vuoden kuluttua näille foorumeille ilmaantuu tyttäreltäsi/pojaltasi jotain tän suuntaista:
Hah, syyllistin äitini siitä että musta tuli etä-äiti.Sanoin sille puhelimessa, että kiitos lapsuuteni pilaamisesta ja paskasta äidinmallista, en itse osannut olla äiti enkä haluakaan olla. Hah, sain paskaäitini pillittämään. Ja sanoin sille vielä, ettei se saa tavata lapsenlapsiaan enää ikinä, koska puolisoni ei halua deekumummoa lasten lähelle.
itkemään. Kiitin paskasta lapsuudesta, tämmöinen minusta hoidossasi tuli kun et ymmärtänyt ajoissa antaa mua pois.
Just siksi sanoin, että saan deekuakan pillittämään, se vetää varmaan parhaillaan Opamoxia ja keppanaa kun sillä on niin vaikeeta.
Mähän oon eläkkeellä siks ettei mulla oo selkärankaa, mä saan tehdä mitä mua huvittaa.
miten "helposti" luovuit lapsesta? Lähipiirissä tällänen tapaus meneillään jossa äiti ei edes halua lapsia itelleen. Oliko sulla siis sama olo vai ajattelitko vaan että lasten on parempi isällään vai halusivatko lapset nimenomaan isälleen?