Mistä hoitaja kesäksi lapsille?
Meille tarvittaisiin hoitaja kesällä lapsille ajalle 2.7.-10.8. Lapset menee syksyllä kolmannelle ja eskariin.
Haluttaisiin sellainen hoitaja, joka tekisi lasten kanssa asioita. Askartelisi, olisi ulkona, kävisi puistoissa yms. Ruuat saisi laittaa (tai voidaan tehdäkin lounas lämmitysvalmiiksi tarvittaessa) ja siivoilla jälkiä keittiössä, että kotiin tullessa ei olisi ihan hirveä kaaos.
Tarvittaisiin arkisin koko päivä, eli noin 8.30-16.30.
Saako teinejä palkata tekemään noin pitkää viikkoa? Vai pitäisikö hakea jostain aikuista? Mistä tuollaisia hoitajia löytää?
Ja sitten, paljonko on asiallinen palkka? Olin ajatellut jotain 1400-1800 e/kk koulutuksesta ja kokemuksesta riippuen. Onko liian vähän?
Kommentit (9)
että, laita Mol:iin ilmoitus, ja saat ihan koulutettua työvoimaa.
laita Mol:iin ilmoitus, ja saat ihan koulutettua työvoimaa.
Vilkaisin noita sivuja ja ilmeisesti sinne saa ihan sähköisesti jätettyä ilmoituksen.
Eihän työkkäri sitten pakota ketään hakemaan, kun haluaisin sellaisen ihmisen, joka ihan aidosti olisi kiinnostunut tekemään noin lyhyen pätkän tuollaisella palkalla ja haluaisi tehdä lasteni kanssa asioita?
voivat sen ilmoituksen laittaa (tai joka tapauksessa soittavat perään ja kyselevät, että olet varmasti ilmoittaja jne.) Kerro, että ei saa tehdä työtarjouksia, sitten eivät niitä tee.
Meillä ollut hoitaja useana kesänä ja olen löytänyt hoitajan hoitopaikka net sivuilta, kesätyöpaikat. Tuo palkka on todellakin riittävä. Olen onnistunut löytämään todella kivoja hoitajia ja aina on sujunut hyvin.
Hei! Täälä myös yksi kirjoituksestasi kiinnostunut lastenhoitaja. Olisin myös halukas tietämään mistä päin hoitajaa etsitte? Suosittelen laittamaan s-posti osoitteesi, niin eiköhän se oikeanlainen hoitaja pikkuisillesi täältä löydy:)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 20:34"]
Hei! Täälä myös yksi kirjoituksestasi kiinnostunut lastenhoitaja. Olisin myös halukas tietämään mistä päin hoitajaa etsitte? Suosittelen laittamaan s-posti osoitteesi, niin eiköhän se oikeanlainen hoitaja pikkuisillesi täältä löydy:)
[/quote]
Pikkuisille? Eskarilainen ja koululainen ei ole pikkuisia
Itse olen 20-vuotias opettajan laitokseen pyrkivä ja olen etsinyt kesäksi töitä lasten parissa. Hakisin hoitajaa mielummin lastenhoitoon erikoistuneista yhteisöistä kuin Mol:ista. Korvaus on riittävä. Mikä olisi parempaa kuin saada puuhata luovasti lasten kanssa kauniissa kesä säässä. Millä paikkakunnalla perheenne asuu?
mulla on 4 v ja 1,5 v lapset kotona. Ja kelpais mulle ainakin tuo palkka.