Tämän mamun mukaan puskaraiskaukset ovat vähäpukeisten oma vika
http://kadargelle.puheenvuoro.uusisuomi.fi/104815-ulkomaalaiset-raiskaa…
Eihän se missään nimessä ole sotaolosuhteissa traumoja kokeneen alkuasukkaan oma vika, että se päättää mielenterveyspalvelujen puutteessa ottaa tarvitsemansa terapian väkisin, kun seksuaaliterapeuteiksi pukeutuneita naikkosia lähtee ihan vapaaehtoisesti vieraan miehen mukaan baarista.
Mamumiehen kulttuurissa näitä naisia kutsutaan huoriksi.
Kommentit (36)
.. mutta tää provo on paska XD Suomessa (kuten muissakin SIVISTYNEISSÄ maissa) naiset (ja miehetkin) saavat kulkea missä asuissa huvittaa (lain puitteissa). Ei se oikeuta ketään tekemään heille väkivaltaa (seksuaalista tai ei).
Kai teijänki pillut on silvottu ruosteisilla partaveitsenterillä ettette vaan oo yhtä huonoja kuin meidän Suomalaiset kauniit teinityttöset minihameissaan? ;)
Suomessa on laitonta raiskata!!! Turha vinkua et se on jossain savimajamaassa sallittua!! >:( Jos tänne tullaan, noudatetaan meidän lakeja, jos ei, niin linnaan tai karkotukseen!!!
kyllä täytyy sanoa, että jos persuilla tai edes Kokoomuksella olisi "klitorikset pois" vaaliteemana niin eiköhän se saisi ihan erilailla kritiikkiä ja kauhistelua monilta kuin nyt nämä mm. Egyptin ja Somalian ympärileikkaukset. Tai jos Keskustalaisten tyttäret olisivat ympärileikattuja.
Tai jos vaadittaisiin, että vaimoa saa kurittaa fyysisesti avioliitossa. Tai jos nainen ilmoittaa raiskauksesta on riski että hänet armomurhataan jne.
Tässä olen siis näkevinäni jonkinlaisen huvittavan kaksoisstandardin mutta ehkä se olen sitten vaan minä.
..että mutakuonojen kulttuurissa jo katsekontakti naiselta on lupaus seksistä. Ok, maassa maan tavalla, mut EI TÄÄLLÄ SUOMESSA!!!! >:(
Herjata nyt noin naisia (jota ite myös on)!!! Meillä on sama oikeus kuin miehilläkin nykyisessä tasa-asvoisessa yhteiskunnassa kulkea missä kledjuissa lystätään! Syntinen on se mamumies joka raiskaa!! Helvettiin joutuvat!!!
<a href="http://kadargelle.puheenvuoro.uusisuomi.fi/104815-ulkomaalaiset-raiskaa…" alt="http://kadargelle.puheenvuoro.uusisuomi.fi/104815-ulkomaalaiset-raiskaa…">http://kadargelle.puheenvuoro.uusisuomi.fi/104815-ulkomaalaiset-raiskaa…;
Eihän se missään nimessä ole sotaolosuhteissa traumoja kokeneen alkuasukkaan oma vika, että se päättää mielenterveyspalvelujen puutteessa ottaa tarvitsemansa terapian väkisin, kun seksuaaliterapeuteiksi pukeutuneita naikkosia lähtee ihan vapaaehtoisesti vieraan miehen mukaan baarista.
Mamumiehen kulttuurissa näitä naisia kutsutaan huoriksi.
...päättääkin lopettaa, ja sanoo seksikumppanilleen "lopeta", on tämän lain mukaan keskeytettävä sukupuoliyhteys, muutoin se luokitellaan raiskaukseksi. onneksi meillä sivistysvaltioiden naisilla on reaaleja oikeuksia, toisin kuin mamupatjoilla ;)
mielenterveyskuntoutujien mamukerho on saanut päähänsä, että valehteleminen on hedelmällinen tapa aloittaa "keskustelu"? Onko tämä kotikasvatuksykymys vai hommalla opittua vai missä on vika?
jonka mukaan naisten pitäisi antaa miehilel enempi?
"Eihän se missään nimessä ole sotaolosuhteissa traumoja kokeneen alkuasukkaan oma vika, että se päättää mielenterveyspalvelujen puutteessa ottaa tarvitsemansa terapian väkisin, kun seksuaaliterapeuteiksi pukeutuneita naikkosia lähtee ihan vapaaehtoisesti vieraan miehen mukaan baarista."
teksti ehkä vähäsen värittynyttä mutta tutkija on pitkälti samaa mieltä eli osaisitko nyt kommentoida itse ongelmaa ja mahdollisesti erilaista kulttuuria, jooko?
– On ryhmiä, joiden suhtautuminen naisiin ja raiskauksiin on toisenlainen. Heidän kotimaassaan naista, joka kulkee lyhyessä mekossa vähän humalassa, pidetään toisenlaisena naisena kuin Suomessa, Niemi arvelee.
jos valehtelevan kusipään kanssa rupeaa keskustelemaan, tavallan validoi sen kusipäisen valehtelemisen. Mä valitsen oikeast keskustelukumppanit toisista ympyröistä.
yöllä baarista kotiutuvat yleiset naiset voivat hoidella ne kotoperäisetkin puskaraiskaajat samalla.
Mitäs menivät minihameeseen pukeutumaan eivätkä sitten ymmärrä antaa vaikka Jorma tai Risto tarjosi ainakin 3 tuoppia baarissa.
onko asia jotenkin vaikea kommentoitava? Eikö jotenkin saa vaan myönnettyä?
Minä en muuten aloitusta tehnyt enkä myöskään mitenkään ole kenenkään luomnteenpiirteitä tai predikamenttia mitenkään kommentoinut ja siitäkin saattaa jo johtopäätöksiä vetää.
Mitäpä tuommoinen - yritykseksihän se jää!