kokemuksia Kiloklubista?
jaksatko kirjoittaa siihen kaiken mitä syöt? mielestäni vaikeaa kun kaikkea ei löydy sieltä. Enkä osaa sanoa grammoissa mitä leipäpalani painaa jne...?Entäs se liikuntaosuus, siihenhän tulee hirveä iso määrä lisää kaloreita miinuksen puolelle kun treenaa 4 kertaa viikossa. Jään aina miinuksen puolelle, jopa -800kcal.???
Kommentit (3)
Kirjoitan kaiken minkä syön. Mutta toki ihan kaikkea mitä syön ei löydy sieltä ihan täsmälleen, silloin valitsen samantapaisen tuotteen. Esim. jos syön Fazerin maalaisleivästä viipaleen niin ei sitä sieltä löydy, kirjaan haulla "leipä" löytyvän viipaleen tuhatjyvää. Ei siinä paljon eroa noin tule. Omat yleisimmin käyttämäni ruokareseptit kirjaan tarkkoine ainemäärineen omien reseptien osioon. Työpaikkaruokalasyömiset kirjaan niillä yleisresepteillä joita on suurimmalle osalle tavallisista ruoista kyllä.
-800 kcal ei muuten ollenkaan ole huono juttu. Kyllä minä syön aina huomattavasti vähemmän kuin se kiloklubin suositus mulle, koska sillä suosituksella 1700 kcal en laihdu yhtään. Pidän 1200 kcal:issa ja kirjailen ruoat sinne kiloklubiin.
Laihduin pysyvästi n. 7kg, erittäin maltillista vauhtia kylläkin, mutta se paljon parempi kuin paikkareissa: 7 viikossa -7kg ja sen jälkeen tuplana takaisin...
Se ohjelma antaa ison kalorimäärän kyllä, mutta mulle se määrä oli oikein hyvä. Lisäksi se kai laski siihen valmiiksi että liikkuu jonkin verran? Sen mukaan millaiseksi määritteli ns. aktiivisuustasonsa. Söin ohjelman antaman n. 1700-1900 kcal päivässä: ei mielitekoja, ei ahmimista, päivän kaloreihin mahtui mainosti vaikka pizza tai suklaapatukka, ei tarvinut erikseen mitään mässypäiviä pitää. Ja ne laihdutetut kilot on muuten pysyneet tähän päivään asti poissa, vaikka olin raskaana ja synnytinkin välillä. :D Imetys ei valitettavasti mua laihduttanut.
Sen ohjelman ja ruokahaun oppii kyllä ja sen jälkeen sen käyttö on helpompaa. Ja ainakin mun käyttämistä leivistä sun muista siellä oli valmiina annoskoko "1 viipale", ei tarvinnut erikseen punnita. Ja jos söi vaikka usein ruispalan juustolla ja margariinilla niin siitä sai tehtyä "reseptin", jonka vaan lisäsi sitten sinne, ei tarvinnut erikseen laittaa leipää, juustoa ja margariinia.
Suosittelen lukemaan sitä foorumia, siellä on asiantuntijoiden kommentteja ja vertaistukea ja neuvoja sen ohjelman käyttöön.
Suosittelen!!! Ja suosittelen myös lämpimästi Patric Borgin kirjaa "Rentoa painonhallintaa"!!
Taidanpa kirjautua pitkästä aikaa itsekin sinne. :)
Vaikka liikkuisinkin niin silti..Kävin ravintoterapeutin luona ja hän laski minulle samoilla liikkumisilla yli 800 kaloria vähemmän per päivä...
Tai sitten mä en ole tajunnut miten Kiloklubia käytetään... =)