Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka viet lastenvaatteita kirpparille myyntiin.

Vierailija
02.05.2012 |

4-10E ON LIIKAA PAIDASTA! Kukaan täysjärkinen ei osta käytettyä paitaa 6 eurolla. Vaikka olisi kuinka hyvässä kunnossa ja merkillä vieläkin vähemmän väliä. Olen nähnyt mm Rekolan kiinatorissa todella kalliilla vaatteita jotka ei ole edes euron arvoisia.

Järki käteen, sinä ahne ****!

Minulta jää usein vaatteita ostamatta sen takia kun pyydätte ihan liikaa lumpuistanne.

Jos on joku paskatahra/reikä paidassa, arvo laskee minimiin!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en itsekään maksa tavallisista paidoista kuin max 2 e,ja rikkinäiset/tahraiset jää päytään vaik olisivat ilmaisia.

Vierailija
2/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en itsekään maksa tavallisista paidoista kuin max 2 e,ja rikkinäiset/tahraiset jää päytään vaik olisivat ilmaisia.

Paidan pitää todella miellyttää, että maksan sen 2e.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut paljon kivoja vaatteita ja leluja vauvalleni kohtuuhinnalla. Samalla kierrättämisestä on ollut hyvä mieli. Itse en jaksa tehdä kirpparipöytiä, mutta vien kavereille ja kierrätyskeskukseen.

Vierailija
4/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ootappa vain kun ikää tulee ja vaatekoko suurenee niin hintakin on sitä luokkaa. Farkut/hameet 6-10e. Järkyttävää!

Ja nyt puhutaan KIRPPUTORISTA!

AP

Vierailija
5/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta "käytettynä" eli uudenveroisena, ilmeisesti vaan pari kertaa käytettynä olen ostanut Kenzon ja Missonin paidat lapselle kympillä, eikä hinta mielestäni ollut paha.

Vierailija
6/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos paita hyvässä kunnssa ja juu merkilläkin on väliä. Joten tuo vaan hyvänlaatuista tavaraa myyntiin , ostan mielelläni 30-50 e paidan vaikka kympillä, jos on mieleinen.

Vierailija
7/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteen laadusta. Itse maksan mielelläni hyväkuntoisesta lastenpuserosta 5-10e, jos tiedän ettei ole mikään halpisvaate. Uusien laadusta ei aina tiedä, mutta käytetyistä näkee, ovatko laadukkaita vai ei! Merkillä ei ole minulle väliä, mutta materiaalin laadulla, värien pitävyydellä on! Siksi ostankin usein kankaita ja ompelen lastenvaatteet itse.

Vierailija
8/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myin hyväkuntoista 50cnt tai 1e ja ei tarvinnut raahata mitään tavaraa takaisin kotiin.Vaatteet yhdellä lapsella olleita,joku teki hyvät löydöt :)

Vierailija
9/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkaupunkiseudulla on niin suolaiset kirpparipöytähinnat, että on pakko laittaa hurjat hinnat myytäviin tuotteisiin.

Vierailija
10/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myin hyväkuntoista 50cnt tai 1e ja ei tarvinnut raahata mitään tavaraa takaisin kotiin.Vaatteet yhdellä lapsella olleita,joku teki hyvät löydöt :)

AP

Vierailija
11/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-10 eur on edullinen hinta paidasta, joka siis hyväkuntoinen. Ihan samalla tavalla siellä kaupassakin uusien vaatteiden hinnat on ylempänä isommissa vaatteissa kuin vauvanvaatteissa.

Jos paita maksaa kaupassa 20-->, niin miksi sinun pitäisi se pari kertaa käytetty paita saada ilmaiseksi?

Minä maksan mielelläni tuon 4-10eur.

Vierailija
12/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-10E ON LIIKAA PAIDASTA! Kukaan täysjärkinen ei osta käytettyä paitaa 6 eurolla. Vaikka olisi kuinka hyvässä kunnossa ja merkillä vieläkin vähemmän väliä. Olen nähnyt mm Rekolan kiinatorissa todella kalliilla vaatteita jotka ei ole edes euron arvoisia.

Järki käteen, sinä ahne ****!

Minulta jää usein vaatteita ostamatta sen takia kun pyydätte ihan liikaa lumpuistanne.

Jos on joku paskatahra/reikä paidassa, arvo laskee minimiin!

mulla on huutonetissä myynnissä todella hyviä lastenvaatteita halvalla.Alle euron per vaate eikä ole mitään lumppuja.Haluan vaatteista eroon että saan tilaa kaappeihin.

Vierailija
13/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löydän kirpparilta jotain kivaa. Aivan sama vaikka sillä olisikin hintaa.

Ei kaikki mene kirpparille hakemaan sitä kaikkein halvinta tavaraa, vaan hakemaan jotain kivaa. Minulla on "varaa" maksaa vaikka se kymmenen euroa paidasta, jos se on kiva.

Oman kokemukseni mukaan kirppiksellä kyllä menee hyvin tavaraa, jolle jollakulla on tarvetta, vaikka sitä hintaa ois enemmänkin. Jos sille tavaralle ei ole kenelläkään tarvetta, niin ihan sama vaikka ilmaiseksi yrittäis myydä.

Vierailija
14/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on sitä mieltä että jos vaate on rikki, se pitäisi antaa ilmaiseksi ja muuten on ahne. Siinä mielessä olen samaa mieltä, että jos vaatteessa on joku isompi vika niin sitten ilmaiseksi jos joku vaan huolii, mutta kun tämä tuttuni on sitä mieltä että jos jollain on esim. 200 euron juhlamekko ja sen vuorissa on vaikka 1 cm purkauma saumassa niin ilmaiseksi pitäisi saada. Että kukakohan se on ahne :P

Eli joo, olen sitä mieltä että monesti käytetyistä pyydetään järkkyjä hintoja, mutta myös toisin päin! Eli osa on sitä mieltä että kirppiksen idea on saada käytännössä ilmaiseksi kaikki. Omalle kohdalle huvittavin tällainen tyyppi valitti että 50 senttiä isosta silkkihuivista oli liikaa, 10 senttiä olisi maksanut :D No en hänelle myynyt, ihan hyvin meni tuolla "hurjalla" hinnalla kaupaksi toiselle ostajalle.

Vierailija
15/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joo, olen sitä mieltä että monesti käytetyistä pyydetään järkkyjä hintoja, mutta myös toisin päin! Eli osa on sitä mieltä että kirppiksen idea on saada käytännössä ilmaiseksi kaikki.

Mua ärsyttää yli kaiken tälläiset ahneet kirppisihmiset. Kaikki pitäisi saada ilmaiseksi. Mä kierrätän mielelläni vaatteet ja tavarat, mutta kyllä mä niistä hyväkuntoisista uudenveroisista haluan jotain vastineeksi. Ei voi aina olla vain antava osapuoli! Miksi on heitä, joille omasta mielestään kaikki kuuluu ilmaiseksi tai euron arvolla? Suhteellisuudentaju puuttuu kokonaan!

Vierailija
16/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli lastenvaatteita ( ihan merkkikamaakin) myynnissä. T-paidat 40 senttiä, pitkähihaiset euron, farkut ja mekot 2€, hameet 1- 1,5€ yms ja millään ei mennyt kaupaksi. Siistejä ja puhtaita. Rikkinäisiä tai muuten kulahtaneita en edes tuonut myyntiin.

Että en mä nyt viitsi tuosta enää hintoja tiputtaa.

Vierailija
17/17 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en 30 euron paitoja sulle eurolla myy. Hinnat ovat mielestäni kohdillaan. Ne ostaa joilla on vara. Kun tyhjennän pöytäni, vien loput vaatteet matkalla kierrätykseen ja saan vielä hyvän mielen kaupan päälle.