Mieheni ei tajua IKINÄ antaa minulle omaa aikaa:(
Minä annan hänen nukkua usein aamuisin, annan korjailla autoa autotallissa itsekseen jne. Hän ei IKINÄ vie lapsia itse minnekään, joten minä joudun aina olemaan lasten kanssa 24/7. Toki hän on välillä myös meidänkin kanssamme, mutta ei ikinä ilman minua. Ärsyttävä tilanne.
...ja olen puhunut asiasta kauniisti, nalkuttanut, itkenyt........ei hän silti sitä tajua.
Kommentit (12)
Häippäset. Ilmoitat että nyt minulla on menoa. Morjens.
kotona ihan yksin, että mies menisi lasten kanssa vaikka tunniksi puistoon. Joudutteko te muut pyytämään sellaista?
kotona ihan yksin, että mies menisi lasten kanssa vaikka tunniksi puistoon. Joudutteko te muut pyytämään sellaista?
eli jos tänään on fiilis, että haluan olla yk´sin kotona, pyydän miestä viemään lapset jonnekin, valitkoon vapaasti minne :) Eihän se ukko mikään ajatustenlukija ole...
mutta sitä ihmettä ei tapahdu... Ei kuulemma pärjää kolmen kanssa (mies haluis neljännenkin lapsen!)
Eli pakko se on itte lähteä, jos meinaa jotain omaa aikaa saada...
sama homma täällä :( yrittänyt olen asiasta huomauttaa, mutta kun eio niin ei...kolme lasta meillä...
pysty tekemään lasten kanssa niin laita ne vaikka edes autolla ajelemaan hetkeksi:D,jos miehesi siihen suostuisi. Saisit edes pienen tovin omille ajatuksille ja juoda vaikka kupin kahvia rauhassa. Olen samaa mieltä, että sinun on otettava se oma aikasi. Minä käyn melkein joka päivä pienen kävelylenkin YKSIN. Välillä lisäksi käyn esim. kaupoissa pyörähtämässä. Se on oikeesti tosi tärkeetä. Parisuhteenne kärsii tuosta..
Ja haluaa neljännen?
Kumpi teistä on nyt yksinkertainen?
niin eihän siinä ole tajuamisesta kyse vaan siitä, että ei halua.
Meillä mies menee nykyään isomman kanssa kahdestaan kun on jo 4v. Kahden kanssa ei lähde mihinkään. Uskon, että tuokin muuttuu kun pienempi kasvaa.
Ilmoitat että sulla on meno silloin ja silloin ja isä on silloin lasten kanssa. Ja sitten menet.
ja kotonaolosta yksin: kyllähän lapset täytyy viedä viikonloppuisinkin ulos. Sovi miehesi kanssa, että sinä viet aamupäivällä ja hän iltapäivällä = saat olla yksin kotona iltapäivällä. Ei luulisi olevan hirveästi vastaansanomista miehellä, miten voisi perustella, että sinä hoidat kaikki ulkoilut?
Se, että sä joudut aina heräämään on törkeää, mä en olisi mitenkään jaksanut :/
Ilmoitat että sulla on meno silloin ja silloin ja isä on silloin lasten kanssa. Ja sitten menet.