Muita miehiä, jotka EIVÄT pidä fellaatiosta??
Vapun kunniaksi kysyn, onko olemassa muita oman mieheni kaltaisia friikkejä, jotka EIVÄT pidä suihinotosta? Mieheni mukaan ei tunnu miltään eikä hän sitä koskaan itse kaipaisi, jos ei sitä ikinä enää saisi. Ja niin uskomattomalta kuin kuulostaakin, varmin tapa saada myös mieheni erektio lopahtamaan on alkaa fellaatio.
Jos, mies, tunnistat itsesi samanlaiseksi, kerrotko kiinnostuneelle, mistä tämä johtuu?? Onhan asia kuitenkin kai suurimmalle osalle miehistä erittäin mieleistä.
Kommentit (10)
Tiedän ainakin sellaisen tapauksen, että nainen ei vain ollut osannut tehdä sitä oikein ja kun mies oli myöhemmin alkanut seurustella toisen kanssa, joka osasi homman, niin nykyään mies ei muuta haluaisikaan.
olet varmaan törmännyt mun exääni, joten "onnittelut"!
En ole eläissäni tavannut kuin yhden miehen, exäni, joka ei pitänyt fellaatiosta.
Tämä oli suuri harmi, sillä itse pidän sen antamisesta miehelle.
Mutta exäni oli muutenkin hyvin estoinen ja laiska, niin seksuaalisesti kuin muutenkin.
Onnekseni olen löytänyt miehen, joka nauttii fellaatiosta, ja välillä suorastaan anelee sitä.
Miehiä on erilaisia, kuten meitä naisiakin, en keksi muuta selitettä asialle.
Tarkennan vielä alkuperäiseen viestiini sen verran, että oma mieheni ei suinkaan ole estoinen (päinvastoin, vähän liiankin pervo) ja sitä suuremmalla syyllä ihmettelen tätä. Sanoo vain ettei tunnu miltään eikä kiihota yhtään olla passiivisessa roolissa.
Pidän fellaatiosta, mutta valitettavasti kaikki naiset eivät osaa antaa sitä. Perusvirhe on edetä liian nopeasti liian nopeaan rytmiin, jolloin suihinotto aivan oikeasti ei tunnu juuri miltään, ainakaan miellyttävältä. Hitaammin etenevä, nautiskeleva fellaatio taas tuntuu tajuttoman upealta.
Naiset monesti ajattelevat, ettei fellaation suorittamistavalla ole väliä. Voin kertoa, että kyllä on ja erittäin paljon.
Itse olen kolmekymppinen mies ja suikkari ei aikaansaa minussa oikeastaan mitään kiksejä. Selviäisin hyvin ilmankin. Johtuneeko siitä, että itselläni on ympärileikattu penis, joten terska ei ole yhtä tuntoherkkä kuin esinahkalla varustettu versio. Tai sitten eukko ei vaan osaa :P
Itse olen kolmekymppinen mies ja suikkari ei aikaansaa minussa oikeastaan mitään kiksejä. Selviäisin hyvin ilmankin. Johtuneeko siitä, että itselläni on ympärileikattu penis, joten terska ei ole yhtä tuntoherkkä kuin esinahkalla varustettu versio. Tai sitten eukko ei vaan osaa :P
Minäkin nimittäin olen ja omalla kohdallani suihinotosta innostuminen vaati harjoittelua aika paljon.
Ei siitä voi nauttia jos tekijä ei osaa hommaansa. Ei tunnu kovin kiihottavalta jos huulien sijaan kalun kärkeen puristuu hampaat.
Minua ei suihinotto kiinnosta ollenkaan. Vaimoni silloin tällöin ottaa kyllä kaluni suuhunsa, mutta minusta se ei tunnu oikein miltään. Sen sijaan nuolen vaimoani usein antaumuksella ja hän saa siitä hyvän orkun. Miksikö? En tiedä, ei vaan tunnu hyvältä eikä kyllä pahaltakaan. Siis ihan sama. m33
Mulla oli exä, jota en koskaan saanut edes hipaista suullani enkä oikein kädelläkään. Ei voi olla kyse mun taidoista, kun kertaakaan ei saanut vähääkään tehdä. Samaa sanoi hänen toinenkin exänsä, kun joskus vuosien jälkeen kännissä kohdattiin. Hän tahtoi aina ja kaikessa olla sairaalloisen ylisuorittava eikä se mua haitannut, koska pani koko ajan ja tykkään olla pantavana. Hänellä oli iso muna ja ikään kuin vähän repeentyneen näköinen se esinahka, kuulemma esiteininä revenyt nahka ympäriltä, kun kasvoi niin.