Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Montako miestä olet kaatanut?

Vierailija
30.04.2012 |

jotain 50, ikää jotain 40. :)

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nousuhumalassa keksittiin vääntää listat, että montako. Joutu oikeen pysähtymään ja miettimään, sillon sain luvuksi muistaakseni 36, joten nyt on välillä 60-70. Olen 31v, takana kaksi pitkää parisuhdetta, joista toinen avioliitto, nyt kolmannessa vakavassa, 4v tähän mennessä yhdessä. En ole pettänyt seurustelukumppaneitani.

Hauskinta on se, että monien "hoitojen" kanssa ystävystyin, yhdestä tuli jopa poikani kummisetä. Ei sitä edes ajattele, että 10 vuotta sitten pantiin, se on vain hyvä, ihana ystäväni :)

Ja muuten, huomattiin kaverin kanssa listoista, että kolme nimistä oli samoja :D Ei tosin samaan aikaan, ei edes samana vuonna.

Vierailija
22/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi etten tajunnut tuota laittaa. :D

Siltikään en aio harrastaa yhden illan juttuja (noista seitsemästä kaksi on sellaisia). Niissä ei ole mielestäni järkeä. Kielteiseen mielipiteeseeni seksikumppanien paljosta määrästä vaikuttaa varmasti myös nuorempana kokemani hyväksikäyttö, jota en "listaani" edes laske koska en antanut vapaaehtoisesti.

Ymmärrän kyllä että joillekin se prinssi ei tule vastaan minun ikäisenäni, mutta itse olisin mieluummin ilman, kuin enää päästäisin kotiini enemmän tai vähemmän tuntemaani miestä.

Olisi aiheesta enemmänkin kirjoitettavaa, mutta en halua ketjun menevän ihan ot:ksi. Hauskaa vappua teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä 12, ja vaikkei asiaa kysyttykään, niin naisia 8.

Vierailija
24/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin monta "kaatoa" keränneiltä naisilta, kerrotteko seurustellessanne uudelle miehelle tuota aikaisempien seksisuhteiden määärää, mikäli asia tulee puheeksi?

Moralisoimatta asiaa ja kenenkään henkilöön käymättä, täytyy minun näin nuorena miehenä kyllä todeta että jos potentiaalinen tyttöystävä paljastaisi harrastaneensa sadan ihmisen kanssa seksiä niin kyllä se suhde todennäköisesti siihen jäisi. Suomi on pieni maa ja täällä on pienet piirit vähän joka asiassa, kaupungilla kävellessäkin ajattelisi miespuolisten vastaantulijoiden kohdalla vain, että "onkohon tuokin niitä?".

Vierailija
25/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kymmenien tai satojen kanssa maanneet tietysti antavat vastaukseksi "3", kun mies kysyy määrää.

Vierailija
26/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kymmenien tai satojen kanssa maanneet tietysti antavat vastaukseksi "3", kun mies kysyy määrää.

Siinähän se vastaus esittämääni kysymykseen tulikin, vieläpä minuutilleen kysymyksen esittämisen hetkellä!

t. 32

Vierailija
27/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit joku n.30-40 joiden kanssa on ollut pientä säätöä--

Ikää 31v. 2 pitkää suhdetta, exän kanssa 10v, joista n. 5v elettiin vapaassa suhteessa ja nykyisen miehen kanssa 4v, joista kohta 2v naimisissa ja hyvinkin uskollisesti (puolin ja toisin, ainakin tietääkseni) ja niin on tarkoitus jatkaakin.. :)

Vierailija
28/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin monta "kaatoa" keränneiltä naisilta, kerrotteko seurustellessanne uudelle miehelle tuota aikaisempien seksisuhteiden määärää, mikäli asia tulee puheeksi?

Moralisoimatta asiaa ja kenenkään henkilöön käymättä, täytyy minun näin nuorena miehenä kyllä todeta että jos potentiaalinen tyttöystävä paljastaisi harrastaneensa sadan ihmisen kanssa seksiä niin kyllä se suhde todennäköisesti siihen jäisi. Suomi on pieni maa ja täällä on pienet piirit vähän joka asiassa, kaupungilla kävellessäkin ajattelisi miespuolisten vastaantulijoiden kohdalla vain, että "onkohon tuokin niitä?".

Mutta tietää että on ollut "aika monta", mutta onneksi miehelläni on vahva itsetunto ja häntä ei häiritse. Sanoo että ne on menneitä, nyt olen hänen kanssaan ja se riitää hänelle. :)

Vierailija
29/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin noin ahdasmielisen ihmisen kanssa en alun alkaenkaan eksyisi suhteeseen. Olen ollut siis noin 50 miehen kanssa sängyssä. Ja jos kysytään vastaan rehellisesti, miksen?

Elät kyllä aika rajoittuneessa maailmassa. Olen vaihtanut kaupunkia ja maatakin pariin otteeseen, joten eivät kaikki pyöri samalla kylällä. Mutta kyllä mun hoidot tuntee toisiaan jotkut, mitä sitten? Sulla taitaa olla joku omistamiskompleksi.

Vierailija
30/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tietää että on ollut "aika monta", mutta onneksi miehelläni on vahva itsetunto ja häntä ei häiritse. Sanoo että ne on menneitä, nyt olen hänen kanssaan ja se riitää hänelle. :)

Sulla on henkisesti vahva mies, myönnän suoraan että vahvempi kuin minä. :)

Vierailija
31/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mieheni 18-vuotiaana ja sitä ennen oli nuo kuusi ehtinyt kertyä.

Ikää nyt 32v.

Vierailija
32/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pystyssä pysy

Vierailija
33/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin noin ahdasmielisen ihmisen kanssa en alun alkaenkaan eksyisi suhteeseen. Olen ollut siis noin 50 miehen kanssa sängyssä. Ja jos kysytään vastaan rehellisesti, miksen?

Elät kyllä aika rajoittuneessa maailmassa. Olen vaihtanut kaupunkia ja maatakin pariin otteeseen, joten eivät kaikki pyöri samalla kylällä. Mutta kyllä mun hoidot tuntee toisiaan jotkut, mitä sitten? Sulla taitaa olla joku omistamiskompleksi.

Voih, meitä ei siis olekaan tehty toisillemme!

Vakavammin puhuen, on hienoa että olet tuossa asiassa rehellinen, vaikka totuus ei olisikaan miehen mieleen. Sitä piirrettä arvostan ihmisessä aina.

Ja olet oikeassa, että omat arvoni kumpuavat varmasti perinteisestä yksiavioisuusajattelusta (jota omistamiskompleksiksi nimität). En kuitenkaan ole asiassa mitenkään superehdoton vaan oikeastaan aika suvaitseva, kaikilla suhteillani on ollut aikaisempia seksikumppaneita ja se on ollut aina OK. Minusta on yleisesti ottaen väärin, että mies pääsee tavallaan näissä jutuissa kuin koira veräjästä, kun taas nainen joutuu kantamaan ja varjelemaan seksuaalihistoriaansa hyvin tarkkaan.

Mutta silti, ollakseni rehellinen, noin sata entistä seksikumppania naisella olisi liikaa minulle ja tuollaisen seikan ilmi tullessa olisi reilua katkaistu suhde siihen paikkaan.

Vierailija
34/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei nimittäin olla haluttu tietää. Ja joo, onhan tuota seksiä tullut harrastettua, mutta osa esim. on kavereita (edelleen) eli sellaisia kaveripanoja. Ei ole mies saanut mitään juttuja kuulla, koska suurin osa noista kuitenkin tapahtui selvinpäin ollessa, enkä harrastanut täysin tuntemattomien kanssa, lisäksi aika iso osa noista on tapahtunut kahden vuoden vaihto-oppilas aikani aikana. Nimet tiedän kuitenkin kaikilta. Samoin sen että olivatko he varattuja (eivät olleet, itse en myöskään ole koskaan pettänyt joku roti se tälläkin lutkalla on ollut).

Eikä edes rakkaat hävetä.

Vierailija
35/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavammin puhuen, on hienoa että olet tuossa asiassa rehellinen, vaikka totuus ei olisikaan miehen mieleen. Sitä piirrettä arvostan ihmisessä aina.

Ja olet oikeassa, että omat arvoni kumpuavat varmasti perinteisestä yksiavioisuusajattelusta (jota omistamiskompleksiksi nimität). En kuitenkaan ole asiassa mitenkään superehdoton vaan oikeastaan aika suvaitseva, kaikilla suhteillani on ollut aikaisempia seksikumppaneita ja se on ollut aina OK. Minusta on yleisesti ottaen väärin, että mies pääsee tavallaan näissä jutuissa kuin koira veräjästä, kun taas nainen joutuu kantamaan ja varjelemaan seksuaalihistoriaansa hyvin tarkkaan.

Mutta silti, ollakseni rehellinen, noin sata entistä seksikumppania naisella olisi liikaa minulle ja tuollaisen seikan ilmi tullessa olisi reilua katkaistu suhde siihen paikkaan.

Eikö yksiavioisuus tarkoita lähinnä uskollisuutta?

Vierailija
36/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei nimittäin olla haluttu tietää. Ja joo, onhan tuota seksiä tullut harrastettua, mutta osa esim. on kavereita (edelleen) eli sellaisia kaveripanoja. Ei ole mies saanut mitään juttuja kuulla, koska suurin osa noista kuitenkin tapahtui selvinpäin ollessa, enkä harrastanut täysin tuntemattomien kanssa, lisäksi aika iso osa noista on tapahtunut kahden vuoden vaihto-oppilas aikani aikana. Nimet tiedän kuitenkin kaikilta. Samoin sen että olivatko he varattuja (eivät olleet, itse en myöskään ole koskaan pettänyt joku roti se tälläkin lutkalla on ollut).

Niin siis miksi hävettäisi.

Olen oppinut monia jippoja joita voin käyttää mieheeni, eikä hänellä ole ollut ikinä valittamista siitä millaista seksi on kanssani.

T. noin 100 miestä kaatanut "horo" =D

Vierailija
37/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiempaa suhdetta, ei siitä mihinkään pääse. Tosiasia on se, että suhteemme on hiipumassa nimenomaan tästä syystä, vaikka tyttö onkin todella mukava ja älykäs. Liika on liikaa, niitä miehiä on tullut tässä vastaan jo aivan liian monta.

En minä jaksa miehenä katsela seurustelusuhteessa, miten joka kuukausi ottaa jollakin tavalla yhteyttä joku vanha pano.

Vierailija
38/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille selvästi toimii tuollainen "kumpikaan ei kerro" -malli ja oikein hyvä niin. Menneisyyttä on turha lähteä kaivelemaan, jos olette kumpikin aidosti onnellisia suhteessa näinkin. Hieno juttu kaiken kaikkiaan.

Ai niin, ja sunkin mies on minua henkisesti vahvempi. :)

Vierailija
39/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että ollaan vain sen yhden ihmisen kanssa kerrallaan, ei sitä että pidättäytyy seksistä ennenkuin "löytää sen oikean". Käsitteet hukassa kenties?

Vierailija
40/54 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä jaksa miehenä katsela seurustelusuhteessa, miten joka kuukausi ottaa jollakin tavalla yhteyttä joku vanha pano.

Aikoinaan mulle oli hyvin vaikea pala, kun sain selville, ketkä tyttöystävän Facebook -kavereista olivat vanhoja panoja/hoitoja. Asiasta keskusteltiin kaikessa rauhassa, tyttöystäväni oli erittäin ymmärtäväinen tunteitani kohtaan ja esim. vakuutteli, ettei kenenkään kanssa ole enää yhteydenpitoa. Silti valehtelisin jos väittäisin, etteivät entiset haittaisi minua tippaakaan.

Ollaan me miehet herkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi