Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletteko.....

20.11.2005 |

kun olette ryhtyneet tekemään lasta niin miettineet milloin se syntyy? onko tämä tyhmää ajattelua kun olen ajatellut itse milloin tahdon lapseni synyvän,tarkoitan siis kuukautta. olemme suunnitelleet niin että pillerit jää pois joskus helmikuussa, sitten muutama kuukausi kumin kanssa ja sitten ilman ja tavoitteena olisi että lapsi syntyisi 2007 alku vuodesta. tai sitten kun on tullakseen tietysti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ajankohtaa milloin olisi kiva että lapsi syntyy. se on sitten asia erikseen jos ei onnistu.

eli mulla esikoinen on syntynyt just silleen kun itse oisin halunut syntyä eli keväällä. siinä hyvänä se ettei kesällä tarvinnut olla raskaana ja vauva syntyi kun alkoi lämpimät ilmat.

no otinen syntynyt 30.12 eli en ikinä oisi halunnut syntyä silloin ja olin kesällä raskaana yms, mutta silloin ei vaan jaksettu odottaa ja en uskonut että sekin lapsi onnistuisi heti ekasta kierrosta.. niin vaan kävi.

seuraavakin on mietitty et milloin vuodesta sitä voisi aloittaa yrityksen. toki.. luoja yksin tietää koska sitten onnistuu.

mutta minusta sinäänsä ei siinä mitään väärää ole jos suunnittelee, kunhan ymmärtää ettei se vältmät onnistu just silloin.. jollei sitten taas odota vuotta. :)

Vierailija
2/7 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fucshia]meille tulee ehkä lokavauva. Keväällä oli sitten tuulimuna ja nytten keskenmeno, joten sitä toivoo nyt että joskus ensi vuonna saisi vauvan. Ihan sama milloin, kunhan saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä hyvin tarkkaan suunnitellut, mutta tietysti ymmärrän että voi täysin haaveeksi jäädä. Mulla perusteluna toivotuimmalle syntymisajankohdalle (touko-kesäkuu 2007) on se että sillon pystyn parhaiten pitämään opiskeluista vuoden tai kaksi vapaata ja palaamaan takaisin järkevästi syyslukukdeksi koulun penkille. Mutta nämä on näitä kuumeilijan suunnitteluja, kun ei muuta voi ajatella, niin silti kaikkein irrelevanteimmatkin asiat pitää käydä päässä läpi :)

Vierailija
4/7 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi mukva saada Tammivauva (06), mutta toisin kävi tärppiä ei ole vieläkään kuulunut :( Pillereitä takana n. viitisen vuotta. Olen kans aina ajatellut, etten haluaisi joulukuussa saada vauvaa, mutta ihan sama kyllä nyt millon tulee, kunhan tulis vaan.

[color=red][size=6]&heartsTärppi Onnea teille Paljon![color=red][size=6]&hearts

Vierailija
5/7 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on miettinyt, että olis hyvä, jos laps syntyis alkuvuodesta. Meinaan sitten ei tarvis lapsen kärvistellä mopo- ja ajokorttien kanssa...

Mulle on oikeestaan ihan sama, koska laps syntyy. Pääasia, että alkais jotain tapahtuun (kohta jo vuos yritetty, eikä oo tullu edes roskishaamuja).

Keväällä syntyvä laps olis sinänsä " helpompi" , ettei tarvis olla tuskasinta kesää raskaana ja lapsen voi heti laittaa ulos päikkäreille.

Niinku joku täällä jo sano, kuumeinen mieli miettii valmiiks kaikkia ihan älyvapaita ja merkityksettömiä juttuja. Nimien miettimiset on tietty ihan normaalia, mutta mä olen miettinyt jo kummeja, äippäloman pituutta... Ja meillä ei oo tullu plussan plussaa.

Vierailija
6/7 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista. on kiva kuulla että en ole ainut joka " suunnitelee" vauvan syntymis ajankohtaa. itteäkin jännittää se koska sitten tärppää vai tärppääkö lainkaan. Valmistun koulusta nyt keväällä niin siksi olisi kiva jos vauva tulisi ensi keväänä, mut tulee sitten kun tulee. kunhan vaan jaksa oottaa viä niin pitkään vaik eihän nyt kolme -neljä kuukautta oo mikään pitkä aika mutta kun kuume on kova niiiiiiin..... tuntuu niin pitkältä ajalta.

Vierailija
7/7 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuten näiltä palstoilta huomaa, ei se vauva lähde alkuun, koska haluaa.

Tietysti täytyy miettiä, koska AIKAISINTAAN lapsi on tervetullut. Siihen täytyy kuitenkin varautua, että hyvinkin todennäköisesti raskaus alkaa vasta muutaman kuukauden kuluttua yrityksen aloittamisesta. Ja että saa senkin vietyä onnistuneesti loppuun saakka ensiyrittämältä, on toki onnesta kiinni.

Onnea yritykseen :) ihan hyvältä vaikuttaa tuo suunnitelmasi.