Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrauksesta, apua!

Vierailija
29.04.2012 |

Olen nyt täysnutrannut 4 päivää ja olo on edelleen aika karmea ja nälkä kova, päätä särkee... Juon kyllä paljon, mutten mitenkään älyttömiä määriä vettä ja ihmettelen niitä jotka kirjoittaa että alusta asti ei ole nälkä ja olo on ok jne. Eikö tää vaan sovi mulle? Kyllä tätä kestää jos tietää helpottavan, mutta tällä tyylillä ei enää montaa päivää jaksa. Miten teillä jotka olette nutranneet on alku sujunut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan kaloreita vähentämällä laihduttanut, suosittelen sullekkin.

Vierailija
2/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli normaaliruokaa vähensin ja kevensin.

Siitä oli helppo hypätä nutraukseen.

Alku olikin siksi helppo ja ilman päänsärkyä.

Lisää kurkkua tai tomaattia ja salaattia päivääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota tarvittaessa parasetamolia, juo vähintää 2l vettä päivässä ja syö 500g kevyitä kasviksia. Muista se vesi/ vissy/ light-juomat!!

Usko pois, olo helpottuu. Olen tehnyt tuon lääkärin seurannassa ja ohjeet ovat siis sairaalasta.

Itselläni meni 5 päivää

Vierailija
4/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedin läpi easy dietin vuosi sitten ja olin aivan energiaton 3 päivän jälkeen.

Luontaistuotekaupan myyjä kehotti syömään suolaa!!

ostin pussillisen ruususuolaa, otin pienen kiteen kahden tunnin välein ja olo helpottui huomattavasti. 3 päivän jälkeen ei ollut heikko olo, ei nälkä eikä tehnyt mieli mitään.

Onnistuneesti vedin 2 viikon kuurin loppuun ja vieläkin olen bikinikunnossa.

Suola auttaa heikotukseen. Kokeile!!

Vierailija
5/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan kaloreita vähentämällä laihduttanut, suosittelen sullekkin.

Ylimääräistä on jotain 7 kg enkä saa niitä pois. Paino pysyy aika hyvin samassa, syön terveellistä ruokaa ja liikun paljon. Sit laihdutan työllä ja tuskalla, jokailtaista nälkää kärsien kuukausien ajan että saan jonkun 5 kg pois, ja sitten sairastan kuukauden räkätaudin ja siihen päälle vielä joulu ja kas, viisi kiloa ovat tulleet takaisin ja mulla on taas 7 kg liikaa. En jaksa enää tällasta oikeasti, enkä myöskään halua tyytyä siihen että vatsassa on ruma löllyvä taikina vaikka olen hyvässä fyysisessä kunnossa. Vaikka kai siihen sit täytyy tyytyä, jos tääkään ei auta :(((((.

Vierailija
6/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasinkin tuossa aiemmin että suola helpottaa oloa. Easy Diet on tosi hyvä keino pudottaa painoa ja samalla saada kaikki tarvittavat ravinneaineet. Kokemuksesta voin kertoa että myös yleinen kestävyys nousi....kahden viikon dieetin jälkeen pelkäsin ettei voi heti ottaa mitään alkoholia koska on ollut niin kevyellä ravinnolla. Ystävällä oli juhlat sopivasti kun diettini loppui ja varovasti otin olutta. Loppujen lopuksi olut ei noussutkaan päähän ja jaksoin tanssia 1,5 h putkeen.

MUTTA MUISTAKAA SE SUOLA!!!

Vierailija
7/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva, tulin tänne palstalle katsomaan jos voisin mainostaa tyttäreni blogia kun juutuin näihin

ongelmiin...Nyt siis jo kolmas vastaus tunnin sisään.

Itsellä toimi toi easy dietti, kunhan tajusin ottaa suolaa. Repsahdin kolme ekan päivän aikana napsimaan sipsejä ja suklaata huonoon oloon, mutta kun sain suolaa alkoi energiataso nousemaan eikä tosiaan tehnyt mieli edes sitä lasillista viiniä.Mietinkin että toi kuuri auttais myös alkoholisteja, koska ei kerrassaan tullut mieleen kertaakaan koko chardonney.

Painon olen pitänyt kurissa sillä etten viikolla ylettömästi syö hiilareita, viikonloppuna ne on sallittuja ilman rajoja. Ei ole ylikiloja grammaakaan. ( Tule katsomaan jos et usko ; ) )

Aloita tällä ja varmasti helppo jatkaa!! Tsemppiä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä