Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TV gurut, auutakaapa minua, pitäisi ostaa televisio, millainen se nyt pitäisi olla? Onko LED TV ok?

Vierailija
28.04.2012 |

Mitä pitää huomioida kun h-moilasena menen kauppaan, ettei mulle myydä jotain mitä en tarvitse ja sitten taas en osta viime vuoden "uutuutta" kalliilla hinnalla? Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän led ole ihan hyvä. tässä jotain vinkkejä tv:n ostoon http://www.tv-kanavat.info/taulu-tv-vertailu/

Vierailija
2/6 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen avulla kestää paremmin ohjelmien surkean sisällön

http://www.virallisetlinkit.eu/site/28383.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LED-TV

LCD-television virrankulutusta on pystytty vähentämään LED-taustavaloilla. LED-televisio on tätä nykyä yleisin TV. Suurin osa tarjolla olevista televisioista on LCD-paneelilla varustettuja, mutta LED-tekniikalla valaistuja. Tyylejä sijoittaa LED-valot on kaksi: Edge LED –tyypissä ruutu valaistaan reunoilta, Back Light LED –tyypissä valaisu tapahtuu useisiin erikseen ohjattaviin alueisiin jaettujen LED-valoalueiden avulla TV-ruudun takaa.

Vierailija
4/6 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki (LCD, LED ja plasma) ovat hyviä. 40 tuumaisen saa 400 €urolla.

Vierailija
5/6 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resoluutiot ihan kuraa vielä. Odota mitä Applen tv tuo tullessaan. Veikkaan että on resoluutiot kunnossa.

Vierailija
6/6 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en noista tiedä. Vilkaisepa onko jossain lehdissä ollut telkkaritestejä (kirjasto), niistä saa osviittaa).

Olen sitten se naimaton avioliittoneuvoja, meillä ei ole ollut telkkaria (siis sellaista jolla voisi vastaanottaa lähetyksiä, vanha vastaanotin toimittaa pelikonsolien ja DVD-soittimen monitorin virkaa) sitten digipakon tulon.

Katsoin just Prismassa ohimennen mitä tarjotaan, kun kohta joutuu maksamaan TV-lähetyksistä joka tapauksessa (ja laitteetkin on alkaneet päästä lastentaudeistaan).