Supermarjo ja kotona työskentely
Ketä muuta kiinnostaisi työskennellä kuten tuo Supermarjo? Siis kotona ja omaan tahtiin? Minusta tuo on tosi ideaali tapa tehdä töitä, mitäköhän sitä voisi oikein keksiä että voisi alkaa tehdä töitä kuten hän?
Ihanaa, jos ei tarvitsis lähteä minuuttiaikataululla toimistolle ja katsella ja kuunnella katkeria kantturoita, vaan saisi nähdä juuri niitä ihmisiä ketä haluaa :)
Kommentit (9)
Tämä todellakin on ihanneratkaisu. Töitä voi tehdä omaan tahtiin tietty tilausten määräajat huomioiden, mutta periaatteessa voi itse säädellä työaikaansa. Olen ollut free kohta 12 vuotta ja tykkään tosi kovaa. Nykyisin tienaankin paremmin kuin useimmat samanikäiset toimittajatuttuni, jotka ovat vakituisessa työpaikassa.
ihanne ratkaisu kun toimii kotona piikana eikö silläkin ole oma työ.
Tämä todellakin on ihanneratkaisu. Töitä voi tehdä omaan tahtiin tietty tilausten määräajat huomioiden, mutta periaatteessa voi itse säädellä työaikaansa. Olen ollut free kohta 12 vuotta ja tykkään tosi kovaa. Nykyisin tienaankin paremmin kuin useimmat samanikäiset toimittajatuttuni, jotka ovat vakituisessa työpaikassa.
Ihanne olisikin että olisi kotona laittamassa lapset kouluun ja ottamassa vastaan. Saisi tehdä rauhassa hommia ja käydä välissä vaikka kaupoilla tai salilla tms.
Voi vitsit, mun on kyllä keksittävä joku mitä voisin tehdä kotona. Pikku tilitoimisto vaikka :)
ap
siis olla vaikka toimittaja, kääntäjä tai kirjanpitäjä. Harmi vaan että en ole mitään noista joten nuo vaihtoehdot ovat poissuljettuja.
Mitään tuollaista marjomaista en haluaisi missään nimessä tehdä. Tuollainen pinnallinen lässyttäminen, tanssikeikkojen ja oman lapsensa esiintymisten myyminen olisi ihan hirveätä. Ennemmin käyn sitten "normaalissa" työpaikassa.
siis olla vaikka toimittaja, kääntäjä tai kirjanpitäjä. Harmi vaan että en ole mitään noista joten nuo vaihtoehdot ovat poissuljettuja.
Mitään tuollaista marjomaista en haluaisi missään nimessä tehdä. Tuollainen pinnallinen lässyttäminen, tanssikeikkojen ja oman lapsensa esiintymisten myyminen olisi ihan hirveätä. Ennemmin käyn sitten "normaalissa" työpaikassa.
Otin tuon Marjon nyt esimerkkinä että minkätyylisesti voi tehdä töitä, ei työtehtävien sisältöä.
ap
Tykkään todella paljon! Kaikille tämä ei sopisi, sillä kotona työskentely vaatii itsekuria, ja joillakin "kaatuvat seinät päälle" kotona, jotkut tarvitsevat työyhteisöä ja -kavereita. Minulla ei ole ongelmia itsekurin kanssa, tykkään tehdä työt pois alta. Sosiaalinen elämäni on aktiivista, työpiireissä riittää, kun olen yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin, ja tapaan heitä silloin tällöin. Lisäksi käyn erilaisissa tapahtumissa ja verkostoidun muuten aktiivisesti.
Tykkään todella paljon! Kaikille tämä ei sopisi, sillä kotona työskentely vaatii itsekuria, ja joillakin "kaatuvat seinät päälle" kotona, jotkut tarvitsevat työyhteisöä ja -kavereita. Minulla ei ole ongelmia itsekurin kanssa, tykkään tehdä työt pois alta. Sosiaalinen elämäni on aktiivista, työpiireissä riittää, kun olen yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin, ja tapaan heitä silloin tällöin. Lisäksi käyn erilaisissa tapahtumissa ja verkostoidun muuten aktiivisesti.
Siis minkä tyyppistä työtä teet? Ei tarvitse kertoa tarkkaan, vaikka ala suurinpiirtein? Haaveilen kotona työskentelystä, tradenomin koulutus..
Tienaan hyvin ja lapset ovat hoituneet tässä samalla - eivätkä koululaisetkaan joudu olemaan yksin.
Ainoa huono puoli on se, että kaikki on omalla vastuulla ja välillä koti tuntuu sellaiselta tee tämätämätämäjatämä -työmaalta, jossa ei enää osaa viettää vapaa-aikaa. Tekemistä vain on niiiiiin paljon!
Kirjoitan, teen tiedotteita, hoidan lehdistösuhteita, tuotan sisältöä mm. esitteisiin ja verkkopalveluihin, teen viestintäsuunnitelmia erilaisille hankkeille ja kampanjoille, konsultoin asiakkaita erilaisissa viestinnällisissä haasteissa ja ongelmissa.... Työsarkaa riittää :)