Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vanhempani eivät ole koskaan lasteni kanssa

Vierailija
28.04.2012 |

lisään toiseen ketjuun ajatuksen isovanhemmista jotka eivät tapaa lapsenlapsiaan kuin heidän syntymäpäivä juhlilla tms.

itse tosin muistan kuinka minä vietin miltei koko kesän jomman kumman mummini luona ja vain hyvin pienen osan kesälomasta äitini tai isäni kanssa.

olen vihjaillut tästä että he ovat aikanaan saaneet apua lastenhoitoon omilta vanhemmiltaan, että eikö olisi nyt heidän vuoro osallistua jotenkin lasten lastensa elämään?

en minä heitä kaipaa enään edes, mutta on surullista kun minun lapsilla ja minun vanhemmillani ei ole minkäänlaista suhdetta.

puhetta kyllä piisaa, että "mennään kesällä kalaan.." näkis vaan! :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toi olis kuinka sääli, et voi vaatia vanhempiasi olemaan lastesi kanssa sillä perusteella että sinä olit omien isovanhempiesi kanssa.

Vierailija
2/9 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toi olis kuinka sääli, et voi vaatia vanhempiasi olemaan lastesi kanssa sillä perusteella että sinä olit omien isovanhempiesi kanssa.

Onkohan yhtään isovanhempaa, joka olisi alkanut viettää enemmän aikaa lastenlasten kanssa vihjailujen jälkeen.

Jotkin isovanhemmat haluavat olla aktiivisesti mukana, jotkut eivät. Ei se silti mielestäni tarkoita, etteivätkö he kuitenkin välittäisi aivan yhtä paljon kuin aktiivisesti mukana ollessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot papalle, että nyt on kalareissun aika.

Vierailija
4/9 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi suuri konkreettinen kysymys taustalla: kuka hoitaisi heidän lapsensa ILMAISEKSI silloin kun heitä itseään ei huvita.

Vierailija
5/9 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi suuri konkreettinen kysymys taustalla: kuka hoitaisi heidän lapsensa ILMAISEKSI silloin kun heitä itseään ei huvita.

kysymykseni heille lähinnä on se että miten he kuvittelevat olevansa lapsilleni läheisiä?

siis ovat kuitenkin mummi ja vaari.

sanoin jo aloituksessa että ei se minua haittaa, saan tarvittaessa lastenhoitoapua muualta.

ap

Vierailija
6/9 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on megapaska tuuri isovanhempien suhteen. Omat vanhemmat ei ole nähneet lapsiamme ikinä, eivät jaksaneet tulla edes ristiäisiin kertaakaan. Puolison vanhemmat eivät välitä miehestäni eli pojastaan yhtän, vain tytär ja tyttären lapset tärkeitä.eli eivät käy edes lastemme synttäreillä, ei jouluna, ei juhannuksena. Sinne ei voi mnnä, kun ovat jokainen päivä tyttären luona ja auttavat yhden koululaisen hoidossa. ...tytär tarvitsee heidän apuaan joka päivä: )

Meidän lapset ei tiedä mitä on mummo ja pappa, heillä ei sellaista ole. On vain neljä tervettä eläkeläisisovanhempaa, joita lapseni eivät kiinnosta tippakaan. Lapset eivät ole ikinä saaneet yhtäkään lahjaa, korttia, soittoa tai edes minuuttiakaan huomiota: (

Vierailija
7/9 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on oikeus toivoa että isovanhemmilla ja lapsenlapsilla olisi jonkinlainen suhde!

On myös oikeus jokaisella toivoa että läheisiltä saisi apua silloin kun on rankka elämänvaihe! Esim. silloin kun perheessä on pieniä lapsia.

Rakkaus on tekoja, toivottavasti me voidaan kaikki auttaa ja olla läsnä läheistemme elämässä silloin kun apua tarvitaan.

Valitettavasti kaikki isovanhemmat eivät siihen pysty syystä tai toisesta. Ehkä suurten ikäluokkien ihmiset eivät ole lapsena saaneet pyyteetöntä rakkautta ja huolenpitoa kun eivät sitä pysty itse antamaan.

Ap, olen pahoillani siitä mitä olet joutunut kokemaan! Valitettavasti ei ole neuvoja, mutta jos yhtään helpottaa niin et ole ainut.

Vierailija
8/9 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on megapaska tuuri isovanhempien suhteen. Omat vanhemmat ei ole nähneet lapsiamme ikinä, eivät jaksaneet tulla edes ristiäisiin kertaakaan. Puolison vanhemmat eivät välitä miehestäni eli pojastaan yhtän, vain tytär ja tyttären lapset tärkeitä.eli eivät käy edes lastemme synttäreillä, ei jouluna, ei juhannuksena. Sinne ei voi mnnä, kun ovat jokainen päivä tyttären luona ja auttavat yhden koululaisen hoidossa. ...tytär tarvitsee heidän apuaan joka päivä: )

Meidän lapset ei tiedä mitä on mummo ja pappa, heillä ei sellaista ole. On vain neljä tervettä eläkeläisisovanhempaa, joita lapseni eivät kiinnosta tippakaan. Lapset eivät ole ikinä saaneet yhtäkään lahjaa, korttia, soittoa tai edes minuuttiakaan huomiota: (

Voimia teille!

En ole ap

Vierailija
9/9 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko eläkkeellä? Asuvatko kaukana? Minä olen mummu ja huono sellainen. Teen paljon töitä,lapsenlapset asuu n 100 km päässä. Olisi kiva heidän kanssaan olla,mutta en pysty kovin usein käymään. On asioita jotka vievät oman jaksamiseni,joten toivoisin,että lapsenlapseni kävisivät meillä luonamme. Molempiin suuntiin on yhtä pitkä matka. Toki lasten kanssa vaikeampi liikkua. Mutta pitää ymmärtää myös se.että kaikki eivät pysty,vaikka haluaisivatkin.