Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ois ikinä uskonut kuinka paljon lastaan voi rakastaa!!

Vierailija
28.04.2012 |

Tää on niin uskomatonta ku tuntuu joka päivä et pakahtuu tähän onnentunteeseen ja rakkauteen. Tuo pieni tyttö (2kk) on parasta koko minun elämässäni. Toki on välillä vaiketiakin hetkiä kun väsyttää ja toinen valvottaa, mutta voi itku äitiys on parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut. Ah, olen niiiiin onnellinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se rakkaus vaan kasvaa vuosi vuodelta. Mun poika täyttää kohta 9 v. ja yhä joka päivä katson häntä ihaillen ja ajatelleen kuinka ihana ja rakastettava tuo mussukka onkaan.

Vierailija
2/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ennenkin kuullut tuon ja aina mietin, että kuinka tunnekylmiä ihmisiä olette. Totta kai omaa lastaan rakastaa eniten maailmassa.. Minua se tunne ei yllättänyt vaikka lapsiani rakastankin enemmän kuin mitään muuta.

Miten se voi yllättää.. :/ Kai nyt tajusit jo ennen lapsen tuloa, että sen saaminen on jotain uskomatonta..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ennenkin kuullut tuon ja aina mietin, että kuinka tunnekylmiä ihmisiä olette. Totta kai omaa lastaan rakastaa eniten maailmassa.. Minua se tunne ei yllättänyt vaikka lapsiani rakastankin enemmän kuin mitään muuta.

Miten se voi yllättää.. :/ Kai nyt tajusit jo ennen lapsen tuloa, että sen saaminen on jotain uskomatonta..?

Kyllä se minut yllätti. Pelkäsin raskausaikana että en jaksa häntä hoitaa tai "kadun" että päätin pitää hänet. Synnytyksen jälkeen meni 2 päivää kun vain katsoin häntä enkä tuntenut _mitään_ rakkauteen viittaavaakaan, kolmantena päivänä se tunne vasta tuli kun tajusin et toi on MUN LAPSI, mun rakas lapsi. ap

Vierailija
4/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minut yllätti. Pelkäsin raskausaikana että en jaksa häntä hoitaa tai "kadun" että päätin pitää hänet. Synnytyksen jälkeen meni 2 päivää kun vain katsoin häntä enkä tuntenut _mitään_ rakkauteen viittaavaakaan, kolmantena päivänä se tunne vasta tuli kun tajusin et toi on MUN LAPSI, mun rakas lapsi. ap

Vierailija
5/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun pitää sitä omaa pientänsä sylissä ja tuntuu että pakahtuu onnesta! Ja kyllä se mutkin yllätti se tunne silloin aikoinaan kun esikoisen sain, vaikka tiedostinkin, että omaa lastaan varmaan rakastaa hurjasti, mutta silti se tunteiden suuruus ja vahvuus yllätti.

Vierailija
6/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin kyllä, että lapsi on jotain ihan käsittämättömän rakasta ja on varmasti uskomatonta kun hänet saa syliinsä ja omalla tavalla häntä tietenkin rakasti jo kun hän oli vielä masussa. Liikkeiden tunteminen tuntui aina ihanan kutkuttavalle. Mutta ei sitä tunnetta voinut etukäteen kuvitellakaan, ei sellaista ole kokenut koskaan aiemmin. Se käsittämätön kaikenylittävä rakkauden tunne, se miten leijui metrin maanpinnan yläpuolella, se miten SEKUNTIAKAAN epäröimättä tekisi MITÄ TAHANSA toisen puolesta. Ei sitä voi edes kuvitella ennenkuin sen kokee. Ja päivä päivältä se vain kasvaa ja tuntuu että pakahdun rakkaudesta, kun omaa yksivuotiastani katselen.

Vierailija
7/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnekylmiä. :o Mikä siinä nyt on niin kamalaa, että on yllättynyt rakkauden määrästä? Aika vaikeahan sitä rakkautta lapseen on kuvitella silloin kun lapsia ei vielä ole. Tietysti tietää että lapsiaan tulee rakastamaan, mutta eihän sitä osaa kuvitella millaista se on etukäteen ja millaisen yhteyden lapsiinsa saa ennen kuin sen itse kokee. Että kyllä se voi yllättää.

Vierailija
8/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeestaan ollenkaan. Siskontyttö tietenkin, mutta esim. kummilapset on aika yhdentekeviä. Pitää tietty esittää kiinnostunutta, ja sen osaankin hyvin, tai sit mua oikeesti vähän kiinnostaa...

Vierailija
9/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuo iloa mutta joskus tuntuu että räjähtää.

Vierailija
10/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä ei ole sen verran mielikuvitusta, että osaisitte kuvitella, miten paljon omaa lastaan voi rakastaa.

Vierailija
11/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä ei ole sen verran mielikuvitusta, että osaisitte kuvitella, miten paljon omaa lastaan voi rakastaa.

nämä ihmiset eivät tajua kuvitellla kuin sellaista, mitä heille on jo tapahtunut. Ovat mielikuvituksettomia kuten työttömät av-mammat yleensäkin.

Vierailija
12/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näiden täytyy olla jotain insinöörejä, jotka ei oo koskaan ennen olleet missään tekemisissä lasten kanssa. Niin sitten voin kuvitella, miten se oma lapsi pääseekin yllättämään, kun asiaa ei ole muiden lasten ja ihmisläheisyytensä kautta tullut etukäteen aavisteltua.

Mutta aivan samahan se on miten tuohon rakkauden tilaan on päädytty - pikkuhiljaa ja nopsaan odottamatta. Pääasia on, että sitä omaa lastaan nyt sitten rakastaa yli kaiken.

Eli onnittelut ap:lle! Hienolta alulta kuulostaa.

Vierailija
13/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kusipäisen ketjun. av ei petä koskaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi