Asioita, joista olet tullut iloiseksi tänään?
- Löysin lapselle kasan kivoja vaatteita kirpparilta.
- Lapsi oli niin iloinen saadessaan leikkiä leikkipuistossa.
- Lapsi oli onnellinen hyvistä eväistä.
- Meillä oli hyvää leipää kaapissa.
- Mies lähetti kivan viestin.
Kommentit (15)
Facebookissa oli hauska, rönsyilevä keskustelu.
Sain mieleisen loma-ajan kesäksi.
Miesystävä tuleekin paria tuntia aikaisemmin mun luokse! Kaukosuhteessa elävälle todella ilahduttava asia.
Näin yhden tutun tosi pienen ja söpön vauvan, ihana tunne nähdä se tuoreen äidin onni ja se pieni tuhisija sylissä.
vihdoin kevättakin itselleni ja pari kivaa paitaa. Muuten olenkin ollut aika alakuloinen.
mä iloitsin tänään työtovereiden kanssa hauskoista hetkistä ja yhteydestä heihin, koska aika paljon teen töitä myös etänä, jolloin siis olen yksin. Sosiaalisena ihmisenä nautin siis höpöttelystä ja hälinästä työpaikalla myös.
Iloitsin lapsen puolesta siitä, että hän sai juuri haluamansa vappupallon. Hän näki sen jo pari viikkoa sitten ja odotti tätä ostopäivää. No, se malli olikin loppu, mutta sattumalta avulias myyjä tuli paikalle ja löysi varastosta vielä juuri sen Ainoan Oikean :)
Iloitsin tästä sinun avauksestasi myös.
Siitä, kun töissä ennakoimatta peruuntui yksi homma (joo, liikaa töitä yleensä). kKuniista ilmasta. Perjentai-illasta. Uudesta Kentin levystä.
Erityisen iloiseksi minut on tehnyt:
Hulvaton perjantaiolo duunikavereiden kanssa ja tuleva vapaa viikonloppu.
Ja iloitsin myös, kun leivoimme pojan ja pojan kaverin sämpylöitä. Onnistuivat hyvin.
Ioitsin hyvästä ilmasta ja
terveydehoitajan kirjoituksesta sopisuhtainen.
- metsärinne täynnä sinivuokkoja
- molemmat lapset tulivat iloisina koulusta. Pienempi oli vielä saanut tekemänsä hyrrän kotiin ja pyöri hienosti tuulessa.
-koirani sain uuden pallon ja se villi riemu, minkä uusi pieni pallo sai aikaan, oli hulvatonta
-vanhempani oli päivällä kahvilla
-äitini suunnitteli pihan parannusta ja uusia pihakasveja kanssani
- mieheltä hassuja pikkuviestejä työpäivän aikana
Mulle soitettiin ja kutsuttiin työhaastatteluun vaikka en ole kyseistä paikkaa hakenut :D
7-vuotias pikkukoululaiseni on saamassa ison rahastipendin
- mies halusi viedä minut ulos syömään. Vei ravintolaan, josta tietää minun tykäävän.
- kävimme uimassa. Oli ihanaa katsella miestä ja lapsia yhdessä melskaamassa. Tuli olo, että tässä perheessä on valtavasti rakkautta
- ilahduin tuntemattoman lapsen ilmeestä ja hartaasta KIITOS! -sanasta. Hengaili purkka-automaattien äärellä haikeana, kun ostimme omille lapsille. Työnsin muksulle käteen 50snt kun lähdimme ja sanoin, että ottaisi itselleenkin
- Kivoja kommentteja FB:ssa
-Äitini oli ostanut meille kaksi kassillista leipää käydessään leipomossa
-Kävin lapsen kanssa torilla ja aurinko paistoi
-Teini-ikäiseni käyttäytyi ystävällisesti
Aurinko
Radiosta tulee supermusaa
Ei oo nälkä
Saa nukkua
Minä tuli tänään hyvälle mielelle näistä:
-mies pussasi mua aamulla lähtiessään koiraa ulkoiluttamaan
-ilma on ollut tänään jotenkin tosi kesää enteilevä
-töissä meni hyvin
-sain tilin
mun tämänpäiväiset ilonaiheet
-kevät ja krookukset
-lasten energisyys ja iloisuus
-jaksoin juosta parin kilometrin lenkin(mulle tosi iso juttu!)
-haravoin pihalla, ja ihanaa kun saa näkyvää siistiä aikaiseksi
-sain kannustavia sanoja, joihin tukeutua, kun tuntuu, että joidenkin mielestä olen töitä vieroksuva, työtön luuseri
-mies iloitsi kerrankin ääneen onnistumisestaan töissä
-lintujen viserrys sai aikaan ihmetyksen, että mitä nää kaikki lajit oikein on
-sain hillittyä, että herkuttelen karkeilla vasta huomenna!
iloitsin tänään:
-kauniista ilmasta
-tulevasta vapaasta viikonlopusta töistä.
-sain otettua verta putkeen parilta semmoiselta ihmiseltä jolta kukaan muu ei saa meillä kotihoidossa.
- krookuksista pihassa