Mitä teillä ruoaksi tänään?
Meillä entrecote, pippurikastike ja uunijuurekset. nam nam.
Kommentit (27)
Kalapuikot, kananmunakastike, perunat, kukkakaalia, porkkanaraastetta ja salaattia.
Tätä on ehkä kerran vuodessa ja nyt oli taas se kerta :)
Mulla tänään kanamunakastiketta ja perunaa :)
Meillä on possunpihviä, kermakastiketta ja lohkoperunoita.
Olis kivempi kun laitettas suomeks nuo ruuat, ruokalajit niin tietäs googlettamatta mitä se on :D
Itsetehtyjä kermaperunoita ja jauhelihapihvejä
kalapuikkoja, perunamuussia ja porkkanaraastetta
uunissa juustokuorrutettuja kanatortilloja :b
Olen yksin kotona enkä taatusti kokkaile :D
Kohta vasta mennään kauppaan eli katotaan jotain kivaa grillattavaa. Ehkä possunfiletä ja maissia. Sit tehdään salaatti mihin tulee mozzarellaa, tomaattia, kurkkua, jäävuorisalaattia, jotain melonia, jotain siemeniä, oliiviöljyä, ripaus mustapippuria ja hippunen suolaa. Ja ehkä seuraks patonikia.
lapsille laitoin Reissumiehiä juustolla ja maitoa itse en voi niitä syödä, joten en syö mitään..
päätettiin että syödään hyvin perjantain kunniaksi :) .
ap
Ai ihan entrecote ;D Meillä on possunpihviä, kermakastiketta ja lohkoperunoita.
porsaan grilliribsejä jenkkityyliin, aurajuusto-punajuuripaistos, salaattia ja jälkiruaksi cheesecake.
Californialaista punaviiniä aikuisille.
Alkuun perussalaattia öljykastikkeella, sitten pasta napoletanaa ja hedelmäsalaattia päälle.
Pitkästä aikaa, ja olipa muuten hyvää!
Kanafetapastasalaattia pestokastikkeella ja jälkkärinä itse tehtyä mokkajäätelöä. Nam nam!
Olis kivempi kun laitettas suomeks nuo ruuat, ruokalajit niin tietäs googlettamatta mitä se on :D
Ja sillä nimellä se on kaupassakin ja keittokirjassa.
ap
Mikä entrecote sitten olisi suomeksi? En ole ikinä kuullut käytettävän muuta nimeä
Lisäksi avataan ehkä Benkku-pullo (Bernand-Massard-kuohuviini).
Lisäksi jotain vihannesta.