Voiko kaikilta tosiaan vaatia, että tulevat juhliin ja käyttäytyvätkin vielä
vaikka samoissa juhlissa ex, joka petti, hakkasi, joi ja about pilasi koko elämän.
Meillä on ainakin niiiin jäätävä tunnelma, jos mun äiti ja isä on samoissa juhlissa =( Valitettavasti isä jää sit kutsumatta, jos on valittava.
Kommentit (13)
Itse jättäisin tuollaisen ex-n kutsumatta, kyllä oma isä tärkeämpi on.
jättäisin heidän omaksi päätöksekseen sen, tulevatko vai eivät.
aloituksessa.
Voi vähän paremmin tuon ulosannin järjestää.. että haloo haloo.
jättäisin heidän omaksi päätöksekseen sen, tulevatko vai eivät.
mun äiti on mulle ja lapsille 100 kertaa läheisempi. Mutta hän jättäisi tulematta, jos tieää isäni olevan tulossa.
ap.
3, no katos et kertonut sitä tuossa alkuperäisessä aloituksessa.
että on aloittajan ex, ei äitinsä ex.
että jos juhlatila on sellainen, että ovat erillisissä huoneissa, joissa eivät näe toisiaan niin voisi onnistua.
Toisaalta - jos ap:n äiti ei oikeasti halua nähdä vilaustakaan ap:n isää niin ei tuokaan olisi ratkaisu. Mutta jos kyse olisi vain siitä, ettei tarvitsisi samassa pöydässä istua tai edes oleskella samassa tilassa niin tuo voisi olla vaihtoehto.
aloituksessa.
Kyllä tuo ap:n aloitus on ihan selvä, hän puhui siinä vanhemmistaan. Et itse taida osata lukea.
3, no katos et kertonut sitä tuossa alkuperäisessä aloituksessa.
että on aloittajan ex, ei äitinsä ex.
Ap sanoo että heillä on kyllä jäätävä tunnelma jos äitinsä ja isänsä samaan aikaan paikalla, eli he ovat selvästi eronneet. Missään vaiheessa ap ei sano omasta exästä mitään. Sisälukutaito haloo?!!
eli ymmärsin että isän ja äidin suhteesta oli kyse.
Mutta olen sitä mieltä, että vaikka suhde olisi ollut minkälainen, niin lapsensa takia pitää kestää. Itsepähän sitä on tehnyt lapsia sen eksän kanssa, eli vaikka väkivaltaan äiti olisikin syytön, on hän silti itse itsensä tuohon tilanteeseen saattanut. Ja siksi minusta juhlat pitää voida yhdessä lapsen takia juhlia.
Ainoa poikkeus olisi minusta, jos olisi odotettavissa, että isä on edelleen väkivaltainen juhlatilanteessa, ja että odotettavissa olisi vaaratilanne. Pelkät jäätävät välit ei minusta vielä ole este.
eli ymmärsin että isän ja äidin suhteesta oli kyse. Mutta olen sitä mieltä, että vaikka suhde olisi ollut minkälainen, niin lapsensa takia pitää kestää. Itsepähän sitä on tehnyt lapsia sen eksän kanssa, eli vaikka väkivaltaan äiti olisikin syytön, on hän silti itse itsensä tuohon tilanteeseen saattanut. Ja siksi minusta juhlat pitää voida yhdessä lapsen takia juhlia. Ainoa poikkeus olisi minusta, jos olisi odotettavissa, että isä on edelleen väkivaltainen juhlatilanteessa, ja että odotettavissa olisi vaaratilanne. Pelkät jäätävät välit ei minusta vielä ole este.
Kutsuisin eri aikoina. Esim isä klo 14-15.30 ja äiti klo 16 eteenpäin.
Mutta olen sitä mieltä, että vaikka suhde olisi ollut minkälainen, niin lapsensa takia pitää kestää. Itsepähän sitä on tehnyt lapsia sen eksän kanssa, eli vaikka väkivaltaan äiti olisikin syytön, on hän silti itse itsensä tuohon tilanteeseen saattanut. Ja siksi minusta juhlat pitää voida yhdessä lapsen takia juhlia.
Mitäs jos äiti on jäänyt siihen väkivaltaiseen suhteeseen nimenomaan "lasten takia"? Eikö ole irvokasta pyytää, että eron jälkeen vielä katselee eksää, jota asennoitui sietämään lasten takia?
Itse jättäisin tuollaisen ex-n kutsumatta, kyllä oma isä tärkeämpi on.