Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan mennyt häihin ilman lahjaa

Vierailija
27.04.2012 |

tai tiedät varmaksi, että joku vieraistasi ei tuonut lahjaa?

Vaikka lahjan tuominen on muka vapaaehtoista, minusta antamatta jättäminen on erittäin epäkohteliasta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omissa häissäni (toissavuonna) kaksi perhettä tuli ilman lahjaa tai korttia. Mielestäni vähän erikoista, mutta jokainen tyylillään, en katkeroitunut. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on kasvatettu sentään hyvin.

Vierailija
4/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun läksin pois. Niin paskat juhlat oli, etten katsonut olevani velvoitettu jättämään vielä lahjaakin.

Vierailija
5/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun läksin pois. Niin paskat juhlat oli, etten katsonut olevani velvoitettu jättämään vielä lahjaakin.

Vierailija
6/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kortti(ja tietty raha oli kortissa) unohtui kotiin =D

No, oli kyllä ihan ymmärrettävää kun lapsi oli vatsa 16pvn ikäinen että piti miettiä niin paljon muutakin, vaihdettiin sit lapsen nimiäisissä lahjoja =D

Vierailija
7/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaa tehdä meille itse jonkun lahjan keramiikasta tms. Noh, sitä odotellessa... =)

t. 12 v onnellisesti naimisissa

Vierailija
8/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotenkin tosi sekaisin juhlista, ne tuli liian äkkiä ja olin vielä tosi huonossa rahatilanteessa tuolloin pitkän aikaa. Eli tuotti vaikeuksia jo päästä paikan päälle ja pukeutua siististi niin lahja siihen päälle - en edes ajatellut asiaa, hävettää nyt myöntää. No, ensi kerralla sitten paremmin.

Vierailija
9/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin avec enkä osallistunut lahjanhankintaan millään tavalla. En edes tuntenut morsiusparia ( toinen heistä oli silloisen on/off-miehen serkku).

Vierailija
10/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaasona (eli lahjaa ei odotettu) ja kerran valokuvaajana. Viimeisimpään mut kutsuttiin aluksi ihan vieraana ja pari viikkoa ennen häitä pyydettiinkin valokuvaajaksi. En ollut mitenkään mielissäni, koska silloin olen töissä, enkä vieraana. Ja päädyin siis itse veloittamaan hääparilta ajastani...

Vierailija
11/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omissa häissäni yksi vieraista ei tuonnut lahjaa. Ihan ok, tuli kuitenkin juhlimaan kanssamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi