Lue keskustelun säännöt.
10v:n, 8v:n 6v:n ja 1v kolmosten aiti vastaa kysymyksiin!
27.04.2012 |
Emme asu Suomessa. Olen kotiaiti. Neljas lapsi piti olla iltatahti ja sitahan se oli, tuli vain triplayllatys.
Kommentit (2)
Siis kolme ensimmaista ovat ihan yksosia, yhteensa on 6 lasta. Viimeiset ovat ainoat kolmoset.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei noin monia kolmosia ole kellään.