Pärjäisitkö sinä 500€:lla ensi kuun kymmenenteen päivään?
Tuli yllärilasku (piti tulla vasta ensi kuussa) ja nyt minun tililläni on enää 500€ rahaa. Tuolla pitäisi siis ostaa ruokaa ja bensaa neljälle hengelle.
Kommentit (11)
Minulla on tilillä 200 euroa ja sillä pitää pärjätä siihen asti että minä saan 3 päivän tilin ja laput liittoon. Miehelle ehtii varmaan tulla eka tili ennemmin enskuun puolessavälissä.
ravitsevaa ruokaa saa edullisesti, kun vaan viitsii etsiä. Toki hieman riippuu nyt tietenkin siitä paljonko bensaan menee ensin tuosta summasta. Jos kolmesataa, niin toki pitää miettiä terkemmin ostokset mutta ei nälkään kuoltais.
Riippuu ihan paljonko sitä autoa oikeasti tarvii... ruokaanhan riittää pari satkua kevyesti.
jos tulisi lisäksi laskuja tai muita kuluja (esim. pitäisi ostaa vaatetta lapselle, harrastusvälineitä, tms.) niin voisi tehdä tiukkaa.
Tietty jos bensaan menee hirveästi, niin ymmärrän huolesi, mutta ruoan ja muun elämisen suhteen ei olisi mitään ongelmaa.
eli tiukkaa tekisi mutta kyllä kun oikein miettii mitä ostaa.
Vuokraan toi raha ei riittäis, mutta ruokaa bensaa saisin tolla pariks kuukaudeks. Ruokaan menee yllättävän vähän rahaa kun katsoo vähän mitä ostaa.
Meillä samankokoinen perhe, kuin ap:llä. Toki riippuu siitä, että miten paljon bensaan sitä rahaa palaa. Meillä ei mitenkäään erityisen paljoa...
että paljonko sitä bensaa on pakko ostaa... Meidän perheen koko kuukauden käyttörahat on noin 400 euroa viidelle hengelle. Mutta meillä ei menekään rahaa bensaan juuri ollenkaan, kun töihin pääsee jalan.
Meillä 5 henkeä