Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet saman kuin minä käydessänne vauvamuskareissa ja muissa vauvaharrastuksissa?

19.11.2005 |

Oletteko huomanneet vauvaharrastuksissa sun muissa tapaamisissa, että monet äidit pynttäävät vauvansa aina parhaimpiin vaatteisiin ikään kuin esitelläkseen pikkuista? Siis ihan oikeasti. Toiset äidit taas vilkuilevat vaunujen merkkejä sun muita " tärkeitä" juttuja ja eräät jopa vilkuilevat millä autolla sitä ollaan liikenteessä ja sen perusteella sitten luodaan käsitys äidistä/perheestä. Oikeastaan aika huvittavaa. Itsekin tavallaan myönnän tekeväni tuota siinä määrin, että katson kotona tavallista huolellisemmin sopiiko body ja college-housut värinsä puolesta yhteen kun ollaan menossa jonnekin. Kotioloissa en niin tarkka ole. No ei tällä viestillä oikeastaan tarkoitusta ollut, ajattelin vain keskustelua herätellä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tähän syyllistyin aluksi, mutta sittemmin olen jo väsyny6t " kilpavarusteluun" . Pidänkin tällä hetkellä tärkeimpänä, että vaatteet on ihan kivoja, suunnilleen puhtaita ja tarkoituksen mukaisia.

En todellakaan vaihda jokaisen pikkutahran taki paitaa tms, enhän muuta ehtisi tekemäänkään jos sille linjalle lähtisin. Toki aamulla laitetaan puhtaat päälle, ja yöpuvun pidän aina puhtaana, mutta päivän ruokatahrat saavat kyllä mun puolesta olla - niitä tulee aina päivän mittaan lisää.

Kerran erehdyin pojan uusiin lappuhaalareihin ihastuneena pukemaan ne jumppaan päälle ja voi miten hankalat ne oli! Nykyään meidän poika on melkein ainut jumpassa, jolla on body ja joko sukkikset tai potkarit päällä, muiden ollessa verkkareissa tms (ja tämä alle 1v-ryhmässä!). Musta paidat ja housut on aika hankala yhdistelmä lapselle, jota nostellaan kainaloista muutenkin koko ajan -siinähän paita on koko ajan kainaloissa ja napa vilkkuu...

Vierailija
22/22 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään laittaa vauvalle paremmat ylle kun mennään ulos. Eipä sitä muuten tulisi pidettyä lapsella niitä kaikkia ihanuuksia mitä ollaan lahjoina saatu, ellei mentäisi ulos. Kotona kun on paidalle juoksee mustikkajugurtit ja porkkanaraasteet ym ikitahrat. Kylässä ruokaillessa on niin paljon uutta seurattavaa, että vaatteetkin säilyy puhtaampina.

Sitäpaitsi jos vauva on sievissä pukeissa ei kukaan kiinnitä huomiota jos äiti on muodista kymmenen vuotta jäljessä ja tukka kampaamatta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla