Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi oksettavaa, OKSETTAVAA! Vauva imi tamponin asetinta!

Vierailija
26.04.2012 |

Ihan kamalaa, olen vanhempieni luona kylässä ja vauva 9kk ehti vähän aikaa sitten ryömimään pikkusiskoni huoneeseen, jossa ehti olla muutaman minuutin yksikseen kun näin siellä vain vaatekasan enkä aatellu olevan mitään vaarallista. Mutta hän olikin löytäny käytetyn tamponinasettimen ja imeny sitä niin että siitä oli ihan palasia lähtenyt ja vielä siitä pahemmasta päästä!! :O Siis ällöttää niin kovin että ihan paha olla ja oksettaa :( Siskoni on 15-vuotias joten hänellä on ilmeisesti vielä hygienia-asioissa opettelemista todellakin..

Olen niin paska äiti, kun en katsonu koko aika perään. Sanokaa nyt mitä teen?? Täytyykö viedä lääkäriin, antaa maitohappobakteeria, mitä tästä voi seurata? jotenki mulla on aavistus ettei monellakaan ole näin käynyt mutta kysympähän vaan jos nyt jotain joku tietävä osaisi sanoa...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen lapsi söi yks päivä onnellisena kakkaansa. Namnam! Samainen tenava vetää kaiken lattialta löytämänsä vanhan ruoan sun muun moskan suuhunsa.

Vierailija
2/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

söi linnunkakan ulkomaanreissulla ja itse olen syänyt pienenä pupun papanoita. Et ole huono äiti, shit happens.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

systerilläs ole hepatiittia tai HIV:iä.

Mun poika jyrsi kutiavilla ikenillään 10kk vanhana vessaharjaa. Ihmettelin kun on niin hiljaista ja poika löyty vessan lattialta autuas ilme naamallaan rouskuttamassa sitä vessaharjaa.

Vierailija
4/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei kai tuo niin kamalaa ole...ällöttävää toki...

Vierailija
5/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli jotain tuttua tuoksua, jos on alateitse syntynyt?

Vierailija
6/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän taapero on monet kerrat löytänyt mun kassista tamppooneja ja avannut sen paketin ja tuonut myös niitä vieraiden aikaan näytille :D Siinäpä sitten selität, että joo, on napero löytänyt äidin tamponivarastot vaikkakin käyttämättömät :D Ei se niin vakavaa ole...

Vierailija
7/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika jyrsi kutiavilla ikenillään 10kk vanhana vessaharjaa. Ihmettelin kun on niin hiljaista ja poika löyty vessan lattialta autuas ilme naamallaan rouskuttamassa sitä vessaharjaa.

repesin tälle niin että nyt on mehutkin pitkin lattioita :'DD

Vierailija
8/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli hirveän limainen yskä, ja yöllä hän sylki kurkkulimojaan yöpöydällä pitämäänsä kuppiin. Aamulla n. 1-vuotias poikamme tuli ja hörppäsi koko lima-annoksen kurkkuunsa siitä kupista. Nam!

Vierailija
9/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

repesin tälle niin että nyt on mehutkin pitkin lattioita :'DD

juu ap voi rauhottua! ällöähän tuo toki on,mutta tuskin siskollas hiv;iä tosiaan on..

Vierailija
10/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli hirveän limainen yskä, ja yöllä hän sylki kurkkulimojaan yöpöydällä pitämäänsä kuppiin. Aamulla n. 1-vuotias poikamme tuli ja hörppäsi koko lima-annoksen kurkkuunsa siitä kupista. Nam!

Vierailija
11/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hieman huojentuu... Tuskin on hiv:iä välttämättä tosiaan... mutta entäpä jos onki esim. klamydia, kondylooma tms. mistä noista nuorista tietää...Pitäskö mun tämä asia varmistaa siskolta vai annanko olla koko jutun? Mitä joku tauti vois edes aiheuttaa tommosen vauvan suuhun? :O