Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ei tippaakaan oma-aloitteisuutta ja kyllä nyppii

Vierailija
25.04.2012 |

Mieheni ei koskaan, ikinä, milloinkaan tee mitään kotihommia oma-aloitteisesti. Saisin varmasti halvauksen, jos joku ilta töistä kotiin tullessani huomaisin, että hän on ihan itse keksinyt pestä lakanat tai viedä lasipurkit kierrätykseen. Tai että kertoisi kilpailuttaneensa sähkösopimuksemme ja vakuutuksemme. Ei tule tapahtumaan, no way! Korkeintaan hän on pessyt omat urheiluvaatteensa, jos on pakkorako ja paidat loppuu.

Hän kyllä tekee kiltisti hommia silloin, kun pyydän. Imuroi ja vie roskat. Pyydettäessä, siis. Aina ei jaksais olla pyytämässä, olis kiva jos joskus hommat sujuis ihan itsestään.

Ja arvatkaa onko rasittavaa kun mies soittaa jääkaapin vierestä mulle töihin ja kysyy, että "Aattelin, käydä kaupassa. Mitä pitää tuoda?"

Onko muilla samanlaista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee pyydettäessä. Kaikkee ei oikeesti voi saada.

Vierailija
2/7 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sen äiti ole, ja sanoisin sen myös. Aikuinen ihminen osaa itsekin huolehtia normaaliin elämään kuuluvista jutuista. Tai jos ei osaa, ei ole mun mies. Lapsissa on tarpeeksi paapottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihan oikeesti valita, jos mies kerta tekee pyydettäessä. Kaikkee ei oikeesti voi saada.

niin pitäis olla vaan hiljaa, vai?

Vierailija
4/7 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aattelin, käydä kaupassa. Mitä pitää tuoda?"

Vierailija
5/7 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sen.

Vierailija
6/7 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opitimoi oman työnsä määrän. Ei kannata tehdä mitään ennen kuin on pakko :) Ja kyllä AP näköjään vinkkaa miehelleen koska näin on.

Niin ja se on ihan hyvä on turvallisuuden kannalta varmistaa mitä sieltä kaupasta kannattaa tuoda, koska jos jotain päätöksiä tekee itse, ne on varmasti vaimon mielestä täysin idioottimaisia tai muuten vaan typeriä.

- Miäs

Vierailija
7/7 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä joku diagnoosi?

Lapamato.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän