Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon meitä palkattuja kirjoittajia täällä on? Nyt näyttäisi olevan tosi vähän,

Vierailija
10.05.2008 |

tulee niin vähän viestejä. Ja kuitenkin mun työvuoro loppuu vasta 01.30, en kai mä yksinäni jaksa tätä palstakeskustelua pitää yllä.

Käsi ylös kaikki "maksulliset" kirjoittajat!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa edes ne perinteiset seCtio ei oo synnytys jne jutut.

Vierailija
2/5 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenhän täällä oli tähän aikaan illasta täys meno päällä mut nyt ihan kuollutta.

Porukka ei viitti palstailla vaikka siitä maksettaiskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy eräs hullu, joka ihan ilmaiseksi kirjoittelee.

Vierailija
4/5 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sehän riittää jos yhden viestin tunnissa laittaa, et saa sen 7 egee? Ei tarvi kauheasti rehkiä.

Vierailija
5/5 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ohjeessa ainakin oli että noiden ID-numeroiden avulla tarkistetaan kuinka monta viestiä on laittanut tunnissa ja mikä niiden sisältö on, ei pelkät upp kelpaa eikä yksittäiset laudeet, ja liikaa ei pidä laittaa hehkutusta uuden palstan ihanuudesta ettei ole liian läpi paistavaa, valitettavasti muutama täällä on minusta jo sortunut liikaan hehkuttamiseen...

Niin, jos tehtaa hyvän aloituksen mihin moni vastaa, ei pelkkiä maksettuja, niin ei tarvitsekaan laitella toki kymmeniä aloituksia samaan aikaan syömään sitä ketjua.

Ei tää homma meillä kauaa jatku, sen aika vaan että muutos hyväksytään ja palstalaiset alistuu ja hapattuu että uusi on kuitenkin hieno ja jopa selkeämpi lukea kuin vanha.