Haluan rakastajan ns. "fuckbuddy":in
Hei,
Haluaisin naisen rakastajaksi, alla oleva listaus kertoo suunnilleen mitä häneltä haluaisin:
1. Haluaisin tavata, aamuisin, päivällä, illalla silloin kun yhdessä aika sopii.
2. Haluaisin jutella ja viettää hieman aikaa.
3. Haluaisin käydä kanssasi suihkussa ja hieroa hartioitasi, rintojasi ja ...
4. Haluasin kuivata sinut pyyhkeellä ja ohjata sänkyyn
5. Haluaisin hieroa hartioitasi ja hyväillä rintojasi.
6. Haluisin nuolla sinut kiihkeäksi.
7. Haluaisin naida sinua rintojen väliin ja samalla suihinottoa.
8. Haluasin 69:iä
9. haluasin naida sinua kaikin mahdollisin keinoin.
10. Haluaisin naida sinua uudestaa ja uudestaa.
Haluaisin myös, että sinä sinä saisit toteuttaa itseäsi, haluajasi ... Jos kiinnostuit laita viestiä ...
Jos joku kiinnostuu niin laitan tänne email osoitteen, johon voi kirjoitella lisää...
Kommentit (14)
Mielenkiintoinen vastaanotto viestilleni :)
Kerrankin kertoo suoraan mitä Fuckbuddy:lta haluaa ja "vastaukset" ovat täyttä potaskaa.
No yrittänyttä ei panna halvalla tai siis ollenkaan, näemmä !?
NO kun naisia ujostuttaa niin laittakaa meilia:
mukavarakasta(at)yahoo.fi
Ei tämä ollut rajoittava kirjoitus, tässä yllä kerrotaan mitä minä haluaisin tehdä ...
"Penthouse" ja muut kauniit neidot ovat kyllä aivan yhtä tervetulleita kirjoittamaan kuin muutkin.
joten onhan sillä ulkoisella olemuksellakin jotakin merkitystä.
kommentoi se, joka kysyi minkä näköistä mirriä kaipaat
Täytyy varmaan sitten tehdä seuraava rajaus:
Rajaan ulkopuolelle naiset, joilla on heikko itsetunto tai negatiivinen näkemys omasta kehostaan.
Pitkäaikainen ja upea panokaverini ryhtyi seurustelemaan, eikä ainakaan toistaiseksi pidä yllä ulkopuolisia seksisuhteita. No edelleen hyviä kavereita ollaan ja olen iloinen hänen puolestaan.
Nyt olisi kiva löytää uusi daami puuhailemaan. Kapakoissa en viihdy, joten täytyy kai kokeilla joku Victoria Milan viritys tai jotain? Mitä suosittelette?
M43
M43:lle, ota tuo, joka kirjoittaa näin:
" no en mä ainakaan ihan minkä näköisen tahansa miehen kanssa harrastaisi seksiä joten onhan sillä ulkoisella olemuksellakin jotakin merkitystä. kommentoi se, joka kysyi minkä näköistä mirriä kaipaat"
Hän vaikuttaa ihan vaimoltani :)
M43:lle, ota tuo, joka kirjoittaa näin:
" no en mä ainakaan ihan minkä näköisen tahansa miehen kanssa harrastaisi seksiä joten onhan sillä ulkoisella olemuksellakin jotakin merkitystä. kommentoi se, joka kysyi minkä näköistä mirriä kaipaat"
Hän vaikuttaa ihan vaimoltani :)
No puspus sulle sitten vaan sinne töihin.
Saiskos illalla kunnon kyydit?
Mistäpäin M43 on??
Ollaan samoissa asioissa liikkeellä...
Hei,
Kiitos vastauksista, olen löytänyt sopivan "f-buddy:n" itselleni.
T: mukavarakastaja
Joo, ei tuollainen hierominen ainakaan minulta onnistuisi ilman "henkistä yhteyttä", sen pitää ensin syntyä. Kun vaan löytyisi joku sopiva...
T:Sama M42 Espoosta
Kiinnostunut, oletko mistäpäin Suomea ?