Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mielipiteet tällaisestä perheenisästä

Vierailija
23.04.2012 |

päivätyö, brutto 2000e

Jos vaihtaisi työpaikkaa, olis palkka parempi, sisältäen iltaa ja viikonloppujakin.

Puhunut 10v vaihtavansa työpaikkaa, mutta aina jokin selitys/syy.

Minulla sama ammatti ja palkka ainakin 2800 e/kk koska teen iltoja ja viikonloppujakin. Meillä 3 lasta, jonka takia raadan niitä viikonloppuja, tosin nyt äitiyslomalla.

En ole ikinä ollut hoitovapaalla vaan aina palannut äitiysloman jälkeen töihin, kun muuten ollaan liian tiukilla. Kun olen töissä niin isi saa olla viikonloppuja lasten kanssa ja mä en näe niitä silloin. Mua ottaa tämä järjestely päähän koska mun mielestä hän vois kans vaihtaa työpaikkaa ja tehdä niitä, mutta kun ei.

En tuntenut miestä tarpeeksi hyvin, kun alettiin hankkimaan lapsia. Odotin toista lasta kun alettiin ottaa asioista yhteen. mm. lasten syöminen, pukeminen, nukkumaanmeno jne..

Kun jaetaan hommia, mitä kukin huolehtii tai hoitaa. esim. kun lupaa korjata lasten pyörän renkaan, ei saa aikaiseksi, pitää muistuttaa monta kertaa ja sitten suuttuu. Lupaa tehdä esim lumilyhdyn lapsen kanssa, ei saa tehtyä loppuun asti, talvella se vesi jääty ämpärissä kokotalven, kun lapsi kysyi milloin jatketaan vastasi isi että joku päivä. Lupaa tehdä lapsen kanssa puheläksyt, mutta ei tee. Olen aivan loppu tähän elämään välillä hänen kanssa ja olen sanonut hänelle, sanoo vaan että alkaa tappelee sit lapsista. Olen sanonut että mulla on tosi paha olla ja vaihtaa puheenaihetta tai kuuntelee, mutta oikeesti ei välitä yhtään. Ikinä ei halata eikä ole muutakaann läheisyyttä. Kolmas lapsi sai yhestä kerrasta alun, jota kyllä toivoinkin ja hän myös.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tähän oo kellään mitään sanottavaa. Hyvältä isältä minusta vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi