Voihan vitutus.. Lapsi neljättä päivää kipeenä, joten oon ollu neljän seinän sisällä
kaikki nää päivät.
Mieskin on yövuorossa joten ei oo paljo apua.
Tuun hulluks ja ärsyttää jo ihan sikana! Ulkonakin on tänään näyttänyt olevan varmaan ihan vaan mun kiusaks tosi ihana sää!
Kommentit (4)
Ei lohduta varmaan, mutta mun lapset on nyt toista viikkoa terveenä tän alkuvuoden aikana. Aika monta valvottua yötä ja sisällä oltua päivää...
Jotenkin se vaan ärsyttää enemmän nyt kun ulkonakin olisi kiva olla. Kovilla pakkasilla ja pimeinä iltoina sisälläkin on ihan ok, vaikkei sairastelu mukavaa olekaan.
ap
Me oltiin reipas viikko neljän seinän sisällä kipeinä lasten kanssa. Mies yötöissä. Sitten kun odoteltiin vain 2 päivää kuumeen jälkeen kotona, päästin ulos ja heti tuli räkätautia ja korvatulehdusta kaveriksi
Me oltiin reipas viikko neljän seinän sisällä kipeinä lasten kanssa. Mies yötöissä. Sitten kun odoteltiin vain 2 päivää kuumeen jälkeen kotona, päästin ulos ja heti tuli räkätautia ja korvatulehdusta kaveriksi
noo, "onneksi" en ole ainut...
ap
Ei lohduta varmaan, mutta mun lapset on nyt toista viikkoa terveenä tän alkuvuoden aikana. Aika monta valvottua yötä ja sisällä oltua päivää...