Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voihan vitutus.. Lapsi neljättä päivää kipeenä, joten oon ollu neljän seinän sisällä

Vierailija
22.04.2012 |

kaikki nää päivät.

Mieskin on yövuorossa joten ei oo paljo apua.

Tuun hulluks ja ärsyttää jo ihan sikana! Ulkonakin on tänään näyttänyt olevan varmaan ihan vaan mun kiusaks tosi ihana sää!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lohduta varmaan, mutta mun lapset on nyt toista viikkoa terveenä tän alkuvuoden aikana. Aika monta valvottua yötä ja sisällä oltua päivää...

Vierailija
2/4 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lohduta varmaan, mutta mun lapset on nyt toista viikkoa terveenä tän alkuvuoden aikana. Aika monta valvottua yötä ja sisällä oltua päivää...

Jotenkin se vaan ärsyttää enemmän nyt kun ulkonakin olisi kiva olla. Kovilla pakkasilla ja pimeinä iltoina sisälläkin on ihan ok, vaikkei sairastelu mukavaa olekaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin reipas viikko neljän seinän sisällä kipeinä lasten kanssa. Mies yötöissä. Sitten kun odoteltiin vain 2 päivää kuumeen jälkeen kotona, päästin ulos ja heti tuli räkätautia ja korvatulehdusta kaveriksi

Vierailija
4/4 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin reipas viikko neljän seinän sisällä kipeinä lasten kanssa. Mies yötöissä. Sitten kun odoteltiin vain 2 päivää kuumeen jälkeen kotona, päästin ulos ja heti tuli räkätautia ja korvatulehdusta kaveriksi

noo, "onneksi" en ole ainut...

ap