Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HELMENKANTAJIEN VIIKONLOPPU***

19.11.2005 |

En bongannut viikonloppupinoa, joten tässä sellainen tulee.

Ensiksi MIINA1980!!! Minä olen Turun suunnalta. Minä ja sitten eräs muu " Turkulainen" (sori, nimimerkki ei ole jäänyt päähän) olemme joskus jotain tapaamishalukkuutta ilmaisseet, mutta sitten on ollut aina hiljaista kuin huopatossutehtaassa :( Ilmeiseti Turun porukka käy täällä harvakseltaan ja on muutenkin tiiviisti omissa ympyröissään, kun hirmuista innostusta tapaamista kohtaan ei ole ilmaistu. Ja ei meitä ihan kamalan monta täällä helmiksissä olekaan. Kait. Joka tapauksessa minä olen edelleen kiinnostunut tapaamisesta, jos joku muukin on. Ei sitten muuta kuin aikaa ja paikkaa sopimaan!

Minä olen ollut pari edellistä päivää hieman huolissaan, kun Torsti on ollut rauhallisempi. No, tänään on taas liikuttu melko vilkkaasti. Ehkä tuolla rupeaa jo tila loppumaan ja ehkä olen tottunut jo potkuihin, kun en niitä enää niin " kärppänä" hoksaa. Olen kyllä ollut havaitsevinani, että enää ei potkita vaan lähinnä tönitään ja kääntyillään. Ja nämä liikkeet eivät sitten tunnu niin napakasti. No, eiköhän tuolla ole kaikki ok, mutta nyt kun tämä tilanne on jo näin pitkällä ja Torstiin on jo tosi kiintynyt, niin aina sitä vaan enemmän pelkää välillä, että jos jotain sattuukin. No, etukäteen murehtiminen ei auta, mutta silti sitä välillä pitää olla huolesta sykkyrällä.

Nyt ilkeästi häippäsen tälläämään, kun pitää lähteä puolen tunnin päästä tupareihin ja kaikki on vielä tekemättä. Palaan sitten huomenna taas tänne linjoille viikonlopputurinoiden pariin!

(toivottavasti joku ei ole ehtinyt tällä välillä laittamaan tällaista pinoa, kun juutuin heti runoilemaan ;) )

Kirppu ja Torsti-Einari 29

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin meitähän on sitten jo ainakin kolme Turun suunnalta... Eiköhän tavata jossain. Mulla näyttää ensi viikko töiden suhteen tiukilta mutta mitäs jos tapaamispaikka olis Myllyssä tai Hansassa, kumpi saa kannatusta. Esim. Stockan kahvila Hansassa tai Myllyssä se coffeehouse. Mulle käy kumpitahansa paikka mutta ensi viikolla en pääse ainakaan tiistaina enkä torstaina. Mutta mites te muut täält päin Suomea pääsisitte paikalle ja mihinkähän aikaan. Mä siis olen vielä töissä päivisin. Olen kyllä ennen neljää jo maisemissa normaalisti.

Meillä on tänään ollut poikkeuksellisen vilkas päivä masussa. Tosin on tässä oltu yksillä festareilla yhtä studioo pyörittämässä ja on ollut menoa ja vilskettä ihan itselläkin. Mies vielä täyttää tänään 30v, ja äsken piti leipoa kakku. En tiedä onnistuuko se edes. Onneksi ei tarvitse siivota kämppää, kun juhlat on huomenna miehen siskon luona. Vien siis vaan kakun itse.

Mutta palataas asiaan tai astialle, kuten mulla on tapana sanoa!

T:minna ja huomenna 28 viikkoa täyteen saava Onnielsa

Vierailija
2/5 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eilen tuparit ja esikoinen oli/on yökylässä mun äidillä. Vikat vieraat lähtivät puolen yön aikaan ja mies lähti silloin parin kaverinsa kanssa ravintolaan. Mua ei huvittanut lähteä mukaan (ylläri), joten siivosin kämppää reilun tunnin (siis järkkäsin ruokia ja tiskejä yms.) ja aloin nukkumaan vihdoin puoli kaksi... Mies oli tullut kotiin kuulemma 4 aikaan ja yöllä klo 5 kun heräsin, eikä mies ollut vieressä menin katsomaan, onko kuitenkin jo tullut kotiin. No, mies löytyi pojan huoneesta matolta nukkumasta.... Ihme, ettei sillä ole nyt krapulaa. Mies juo tosi harvoin, joten mä olen vain ihan tyytyväinen, kun joskus edes käy jossain ulkona. Itseäni ei tosiaan huvita raskaana mahan kanssa lähteä noihin baareihin. No, ehkä joskus vuoden päästä pikkujouluaikaan pääsen seuraavan kerran kunnolla bilettämään (jos vauva kelpuuttaa tuttipullon).

Mitenkäs muut, oletteko olleet/menossa mahanne kanssa vielä baareihin?

Mulla tuli eilen heti ikävä poikaa, kun lähti sinne äidilleni. Tänään puhuttiin vähän puhelimessa ja kohta mennäänkin hakemaan. On se niin ihana mussukka!!! Tänään ois Helsingissä joulukadunkin avajaiset. Mä oon ollut siellä varmaan joka vuosi katsomassa JOULUPUKKIA, koska olen fani (siis AIDON joulupukin). Tänään mennään siitä vain ohi. Ihanaa, kun on edes pakkasta, vaikkei lunta olekaan, että on vähän jouluisempi/talvisempi olo.

T:Fassiloora rv tasan 27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tänne Keski-Pohjanmaallekin... Vaikka eipä tuota tiedä sulaako taas pois...

Tänne ei ihmeempiä, saatiin ostettua vaavin vaatteille lipasto ja muutaman kerran meni hermot molemmilta kun sitä kasailtiin...Silitin sitten eilen pinon vauvan vaatteita valmiiksi. Vaikka pyyhin lipaston niin siinä on se " uutuuden" tuoksu enkä kyllä viitsi vielä sinne mitään vaatteita laittaa, jospa se haju vähän laantuisi.

Mä en ole käynyt kertaakaan baarissa raskausaikana, sen verran savuisia paikkoja eikä sitä koskaan tiedä millon joku saa hepulin ja tulee päälle. Täällä kun on baareissa heiluttu puukkojen kanssa eli ei hirveesti houkuta... Juhannuskin tuli oltua mökillä ja Kaustisella pyörähdettiin heinäkuussa Eppujen keikalla eli ollut kapakkameininki lähinnä tällaista ulkoilmatyylistä. Mies kerran käynyt veljensä kanssa baarissa eikä sitä kiinnosta lähteä edes vaikka saisi kyllä mennä. No, joulukuussa niillä on perinteiset miesten pirskeet niin eiköhän se sitten innostu baareilemaankin. En kyllä valita kun se on kotona mun kanssa.

Jep, ei kai tässä ihmeempiä, huomenna olisi neuvola joten käyn varmaan kirjoittelemassa sitten kuulumisia...Vauva myös pörrää masussa, potkuja ei niin paljoa enää tule, sellaista möyrimistä ja kääntyilyä myös täällä, niin ja noiden kylkiluiden kaivelua...

Kerätään taas voimia ensi viikkoon....

Sasuliini ja hajuherne 29+2

Vierailija
4/5 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen päivisin töissä, joten tapaaminen iltapäivällä joskus siinä neljän jälkeen onnistuu minulle parhaiten. Hansa tai Mylly käy periaatteessa molemmat. Lähempänä keskustaa olen kyllä töissä kuin Myllyä eli Hansaan pääsen nopeammin töiden jälkeen ;) Ensi viikolla perjantai ei minulle käy, kun silloin on työpaikan pikkujoulu. Nyt muutkin turkulaiset ääni kuuluviin. Milloin itse kenellekin sopii?!!!

Me tosiaan oltiin eilen tupareissa. Ei sit kuitenkaan lähdetty baariin, kun mies ei jaksanu. Hän ei ole myöskään pahemmin pulloa kallistellut tässä raskausaikana, joten se väsymys iskee illalla ihan eri tavalla pippaloissakin, kun ei itse juo. Itse olen ollut baarissa masuni kanssa pari kertaa. Ihan ok hommaa, mutta eihän tuota kauheasti jaksa riehua. Ja istumaan on nyt jo pakko välillä päästä.

Tultiin justiinsa asuntonäytöistä ja ruoka odottais keittiössä syöjäänsä. Nyt meillä on vaan ongelma, kun me bongattiin aika makea talo, mutta sen sijainti ei ole sitä, mistä ollaan haaveiltu. Me haluttais haja-asutusalueelle, että voitais päästää kissat pihalle ja että saatais oma perunamaa. Tää talo on omakotitaloalueella postimerkkitontilla, mutta siitä on hyvät yhteydet joka paikkaan (myös julkiset onnistuu) ja koulu ja leikkikenttä lähellä. Kissoja ei siis voisi päästää pihalle :( Talo täyttää meidän kaikki kriteerit. Tai no, takkaa ei ole, mutta sille on varaus eli sen voisi sinne rakentaa. Ja autotallia ei ole valmiina, mutta sillekin on rakennuslupa olemassa. IIK! Sijainti on siis toisaalta hyvä, mutta toisaalta ei... *huokaus* vaikeaa!!!! Ja tuohon kämppään me päästäis muuttamaan ennen ku vauva syntyy ja päästäis tästä ahtaasta ja kylmästä (tänäkään aamuna ei makkarin patteri taas toiminu, ennen kuin se ilmattiin jälleen kerran) vuokrakämpästä omaan kotiin... Tulihan vuodatettua, mutta kun ahdistaa...

Vierailija
5/5 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas yksi Turkulainen. Käyn täällä aina välillä mut vasta nyt saatiin nettiyhteys kotiin niin pääsen oikeasti vaihtelemaan kuulumisia kohtalotovereiden kanssa. :-)

Laskettu aika 24.2. Poika on kova potkimaan ja muutenkin tuntuu olevan vilkasta tyyppiä. Käytiin just tuolla MN-festareilla ja mietin että mitä pikkuinen tykkää niistä desibelitasoista. :-)