Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET

Vierailija
21.04.2012 |

Mulla oli viime kesänä ihana mies, rakkaustarina, joka päättyi lyhyeen.

Lyhyesti:

En tiedä mikä meni pieleen, alussa kaikki kuulosti niin lupaavalle. Vei mua ulos syömään, maksoi kaiken. Joka kerta kun töistä lähdin niin kutsui syömään kotiinsa, oli grillannu kaikkea hyvää. Ruoan jälkeen aina käytettiin koirat lenkillä ja käytiin niiden kanssa uimassakin. Makuuhuoneen puolellakin sujui hyvin. Ehkä mä olin sitten sille liian kaveri loppujen lopuks, vaikka alussa se oli muhun ihastunu ja kehuikin aina.

mies myös esitteli heti alussa lapsilleen, ja niitten äidille.

Pyysi vielä mua aveciksi kaverin häihin. Sitä ei moni tekisi kun vasta 1 kk oltiin yhdessä oltu. Mutta sen reissun jälkeen kaikki jotenkin muuttui. Mä kyllä vedin vähän överikännit siellä häissä, mut mun mielestä ihan normaalia joskus. Sen jälkeen se muuttui tosi kylmäks ja etäiseks, ei oikein pitäny yhteyttä ja tavatessakin oli outo. Kysyin sit siltä suoraan ja pakotin sen sanomaan ettei rakasta mua. Joten jätin sen sitten siihen paikkaan. Ei tietysti voi vaatia rakkautta noin alussa mutta vaikutti ettei ollut enää edes ihastunut, kehonkieli ja eleet ja ilmeet kertoi sen. Tuntui ettei halunnut olla edes samassa huoneessa mun kanssa.

Se oli aika tuppisuu joten ei koskaan selvinnyt mitä sitten tapahtui. Katkaisin kaikki välit siihen, ajattelin etten muuten pysty toipumaan rauhassa

No nyt sain facebookin kautta selville että tuo mies oli mennyt kihloihin ja ilmeisesti löytänyt tuon naisen heti mun perään.

Ihan rmuna, mä olisin voinut olla tuo nainen, jonka kanssa se olisi kihloissa.

Ja minä olen vaan yksin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin siihen rakastunut, lapset oli villejä mutta suloisia.

mietin yhteenmuuttoa ja että saataisiin lapsia, mullakun ei niitä ole.

Komeakin se mies oli, ja tuo uusi nainen on mua vanhempikin. Ahdistaa vaan kovasti.

ap

Vierailija
2/7 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nainen oli kauniskin luonnossa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies sai paremman naisen.

Vierailija
4/7 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä se syy. Ei miehet halua hutsahtavia, örvelöitä sutturoita kuin ehkä päiväunissaan. Jos mies on sut esitelly puolelle sukua, oli varmaan alussa tosissaan, mut sorppa, sä taisit pilata kaiken. Pidä jatkossa se pullon korkki kiinni.

Vierailija
5/7 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestäni taas vaikuttaisi enemmän siltä, että mies on kuitenkin löytänyt/tavannut tuon naisen jo sinä aikana kun te olitte yhdessä. Kun ei nyt oikeasti yksi moka voi saada aikaan sitä, että heti feidataan toinen. Tai no jos onkin, niin ihan hyvä että pääsit miehestä eroon...meistä kukaan kun ei ole niin täydellinen, että koko elämäänsä pystyisi elämään millään tavalla mokailematta.

Vierailija
6/7 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia. et ollut se oikea.mene itseesi...

Vierailija
7/7 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät överikännit hänen ystävien häissä, et ala puhumaan hänen kanssaan ongelmista, ja pakotat hänet sanomaan, ettei sinua rakasta ja samantien jätät.

Mietippä niitä ja ulise sitte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä