Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö suomalaisen pelätä koti-maassaan?

Vierailija
21.04.2012 |

Siis mua ainakin pelottaa jos kadulla tulee selvästi maahanmuuttaja vastaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa äidinkieltään.

Vierailija
2/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä iso osa näistä uusista suomalaisista ei osaa kirjoittaa virheettömästi tai edes virheellisesti millään kielellä.

"Minusta suomalaisen pitäisi osata kirjoittaa virheettömästi omaa äidinkieltään."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvitse pelätä ketään.

Vierailija
4/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvitse pelätä ketään.

Vierailija
5/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa pelätä kadulla eniten juovuksissa/aineissa olevia suomalaisia nuoria miehiä, jotka haastavat riitaa.

Vierailija
6/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa suomen kansalaisuutta hakea (=uudet suomalaiset).

sillä iso osa näistä uusista suomalaisista ei osaa kirjoittaa virheettömästi tai edes virheellisesti millään kielellä.

"Minusta suomalaisen pitäisi osata kirjoittaa virheettömästi omaa äidinkieltään."

Vierailija
7/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisi auttaa.

Vierailija
8/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeinkirjoituksesta kiinni, niin kylläpä vietäisiin passi aika monelta kantasuomalaiseltakin ;)

Vierailija
9/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-mieheni, turkin kurdi, sai suomen kansalaisuuden, vaikka saisi kyllä mennä niin kauas kuin pippuri kasvaa...eli siis sinne turkkiin. erosta jo kuusi vuotta ja edelleen jaksaa kiusata ja yrittää tehdä elämästäni helvettiä....

Vierailija
10/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en asu paikkakunnalla missä on paljon somaleja! Inhottavimpia naistä kaikista mamuista on somalit ja kurdit. Niitä pelkään enkä halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
11/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tehdään muuallakin maailmassa.

Vierailija
12/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka listii perheensä tai ampuu koululaisia.

Vierailija
13/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyspotilaita. Kun tällainen äijä tulee vastaan, niin kiihdytän askeleita.

Vierailija
14/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka listii perheensä tai ampuu koululaisia.

onko perheessäsi osviittaa?

Vierailija
15/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan supisuomalainen, joka listii vielä ihan supisuomalaisia. Enemmän pelottaa tämä tyyppi kuin maahanmuuttajat.

Vierailija
16/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut myös Belgiassa, Englannissa, Saksassa ja Hollannissa.

Kaikissa maissa pelätään mamuja. Monet kaupunginosat ja asuinalueet ovat asuinkelvottomia.

Vierailija
17/17 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani sekä sinun puolestasi, että niiden viattomien ihmisten puolesta, joita pelkäät.

Minä olen aika säikky. Välttelen pimeitä kujia jne. En pidä siitä, jos kävelen yksin syrjäisellä pimeässä ja joku seuraa. Olen tästä puhunut joskus miesten kanssa ja he ovat kertoneet, että se on kamala ja kiusallinen tilanne, josa vastaavassa tilanteessa huomaa, että nainen pelkää sinua vain siksi, että olet mies.

Myönnän siis, että pelkään miehiä tietyissä tilanteissa ja näissä tilanteissa se johtuu sukupuolesta, ei taustasta.

Sen sijaan ainoat ikävät tilanteet, joihin koskaan, ikinä olen oikeasti joutunut ovat aina, 100 % johtuneet humalassa olevista suomalaiaista miehistä. Asun alueella, jossa on melko paljon ulkomaalaisia ja olen joutunut pari kertaa kiusalliseen tilanteeseen, mutta tilanne ei ole ollut pelottava, vaan ärsyttävä. Parin suomalaisen humalaisen/hullun takia tiedän myös, mitä oikea pelko on, joten osaan nämä tunteet erottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän