Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valemenkoista....

19.11.2005 |

kertokaas mulle tyhmälle että mistä tunnistaa valemenkat? voiko tosiaan olla niin että mun pään sisällä pyörii toi raskausasia niin voimakkaasti, että alan jo uskottelemaan itselleni olevani raskaana?? kun mulla kuitenkin edelleen on ihan selvät oireet raskaudesta, mutta kun tuo täti pentele tuli tiistaina moikkaamaan... (ja kaiken kukkuraksi 3 päivää liian aikasin asettu taloon) menkat on muutenki olleet ihan oudot.... todella niukat ja eilen ei ollut minkäänlaista vuotoa kun taas sitten tänään tuli.... outoa.... onkos kokemuksia muilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli, että hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy noin 7 päivän kuluttua. Siihen asti ruskuaispussi pitää solua hengissä. Vasta kun istukka alkaa kehittyä ja hormonia erittyä, voi raskauden todeta. Eli ajattelin, että vasta sitten voi tulla todellisia raskausoireita, jotka aiheutuvat hormoneista. Jos täti tuli 3 päivää aikaisemmin, niin laskepa olettamastasi/testaamastasi ovisajankohdasta 7 päivää eteenpäin. Jos menkat tuli tuon 7 päivän jälkeen, voisi epätavallinen vuoto johtua siitä, että olet raskaana tai että siellä on ollut kiinnittymisyritys, mikä ei ole sitten onnistunut. Meillä naisilla on kyllä niin hurja tuo mielikuvitus ja kuumeilu, että varmasti voimme *olla raskaana* niin kauan kun täti taas tulee.

Malta vielä muutama päivä ja testaa jos ei kummemmaksi muutu.

Neljättä kuumeileva

Vierailija
2/2 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdalta voin sanoa, että kyllä on vaan mahdollista, että oikein kun toivoo raskautta, niin sitä rupee ajattelemaan raskausoireita, että siihen ihan jo uskoo, että niitä on. Ite viime kierrossa olin ihan varma että olen *raskaana* joten sitten olikin toista viikkoa etoova olo :) (hassua) ja siihen päälle vielä nämä vauva sivun surffailut, niin jo vain oli oireitakin :D Mutta sitten täti tuli kylään ja pettymys oli kova :( Mulla tässä kierrossa kp21 alko niukalla vuodolla ja olenkin tässä ihmetellyt mistä moinen vuoto on peräisin. Mulla kun oli ennen pillereitä tosi runsaat ja kivuliaat kuukautiset ja nyt pillerit lopetin ja teroluteilla tasasin kiertoa, niin nyt tässä vaiheessa kiertoa alko niukka vuoto ja kipuja ei ole ollenkaan. Huomenna tulee viikko, kun on ollut tätä niukka vuotoa. Oliskohan mullakin sitten ollut kyse epäonnistumiseta kiinnittymisestä ?!? Raskasutestin tein viime maanantaina joka näytti negaa, mutta näin testissä ns. viivan paikan (kun oikein tarkasti tiirasin valossa sitä testiä) joka ei kyllä ollut yhtään punainen, tiedä sitten.

Oikein paljon plussa onnea teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla