Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos homoseksuaalisuuden taustalla onkin joku aivovaurio?

Vierailija
20.04.2012 |

Erikoinen tarina:

Nainen heräsi koomasta lesbona

Perjantai 20.4.2012 klo 18.16

Kahden lapsen äiti Vikki, 36, oli ennen hulluna miehiin, mutta kodissa sattunut tulipalo muutti kaiken.

Tulipalo muutti Vikkin elämän täysin. Kuva ei liity tapaukseen. (COLOURBOX/MVPHOTOS)

Vikki kertoo The Sunin haastattelussa ehtineensä harrastaa seksiä 20 miehen kanssa ja olla kihloissakin ennen kotitalossaan tapahtunutta tulipaloa. Vikki taisteli elämästään koomaan vaipuneena. Herättyään 16 päivän koomasta oli miehiin kohdistunut himo tiessään ja tilalla oli inho.

Tavatessaan naisista pitävää ystäväänsä Julieta onnettomuuden jälkeen, Vikki tajusi vähitellen ihastuneensa häneen. Pariskunta asuu nykyään yhdessä ja haluaisi avioitua.

- Olin ennen hulluna miehiin ja iltana, jona tulipalo syttyi, olin ollut treffeillä. Kooman jälkeen en ole kuitenkaan voinut sietää äijiä, Vikki kertoo The Sunille.

- Minulla ei ikinä ollut taipumusta homoseksuaalisuuteen, mutta nyt yhtäkkiä olen täysiverinen lesbo, hän ihmettelee.

Ainoa selitys, jonka hän äkilliselle muutokselle keksii, on lähes kohtalokkaaksi koitunut onnettomuus.

Koomasta selvittyään Vikkillä ei ole mitään muistikuvia tulipalosta, joka tuhosi hänen kotinsa ja omaisuutensa. Hän ei myöskään muista soittaneensa hätäkeskukseen.

Vikkin keuhkoissa on yhä savun hengittämisestä johtuvia vaurioita. Hän kärsii painajaisista ja ahdistuneisuudesta.

Uskomattomalta kuulostava tarina ei ole ainoa laatuaan Briteissä. BBC3-kanava esitti tällä viikolla dokumentin, joka kertoi entisestä rugbynpelaajasta Chris Birchistä, 26. Chris kärsi halvauskohtauksesta ja on sitä mieltä, että kohtaus muutti hänet homoseksuaaliksi.

- Tiedän, miltä hänestä tuntuu. Meissä on paljon samaa, Vikki toteaa myötätuntoisesti.

IL

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että jokin aivovamma voi auheuttaa seksuaalisen suuntautumisen muutoksen, ei tarkoita että kaikilla homoseksuaaleilla olisi aivovamma.

Vierailija
2/3 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vaikka niin olisikin...