Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Opettakaa minut meikkaamaan

Vierailija
20.04.2012 |

En ole oikeastaan juuri meikannut itseäni silmien rajauksia ja ripsiväriä lukuunottamatta. Tuntuu, että nyt 30-vuotiaana iho on menettänyt parhaat päivänsä ja siihenkin pitäisi jotakin tunkea. Eli minulla ei ole arpia, epätasaisuuksia tai ryppyjä joita pitäisi siloitella. Ongelma on ihon epätasainen väri. Kärsin couperosasta poskissa. Iho on tosi kuiva aina pesun jälkeen jos en heti laita kosteusvoidetta. Mutta sitten päivän mittaan iho alkaa kiiltää.

Mitä mömmöjä minun pitäisi käyttää tällaiseen ihoon? Mitä ne meikinpohjustusaineet ovat? Onko ne vain epätasaisuuden poistoon vai pitääkö sitä käyttää ihon värin tasaamiseen myös? Auttakaa nyt naista mäessä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut tuota "vaimoni lopetti meikkaamisen - näyttää rumalta" ketjua kun kirjoitin tämän. En siis aloittanut ketjua tuon siivittämänä, vaan ihan pitempiaikaisen harkinnan tuloksena :D

Vierailija
2/10 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jonnekin meikkaajan meikattavaksi. Siten saat hyviä vinkkejä. Jos sinulla ei ole varaa ammattilaisen käsittelyyn niin varaa aika jostain oppilaitoksesta.

Youtubessa on muuten paljon meikkivideoita, niitäkin katsomalla voi opetella. Tuosta couperosasta en osaa kommentoida, varmasti löydät siitä kuitenkin ihan asiantuntevaa tietoa. Jos tarvitset jotain punaisuutta peittävää meikkivoidetta niin suosittelen Joe Blascoa. Jos et osaa meikata niin suosittelen tosiaan, että antaudut jonkun Blasco-meikkaajan käsittelyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja youtubesta löytyy hyviä ohjeita ja videoita pohjustukseen ja muuhunkin meikkaukseen. Kts. vaikka tämä http://thegirlwholovesmakeup.blogspot.com/

Vierailija
4/10 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ekana suosittelisin tarkistamaan oman ihotyyppisi, koska kuvauksesi perusteella kuulostaa hieman väärältä tuotteelta tuo sun kosteusvoitees.

Meikinpohjustusaineet on sitä varten, että meikki levittyis tasasemmin ja pysyis pidempään nättinä.

Suosittelen meikkikursseja, maksaa esim. 60€ ja sen jälkeen voit valita tuolla hinnalla meikkejä, eikä ole pakko ottaa just niitä mitä on kurssilla käytetty. Kysy kursseja isommista kemppariosastoista (Stokka, Sokos, tms) tai vaikka Make Up Storesta.

Muistathan hoitaa ihoasi. :)

Vierailija
5/10 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvi mitään muuta kuin riittävän peittävää meikkivoidetta tai peiteainetta. Sitä ei edes tarvi levittää koko naamaan, itse laitan vain punoitusalueilla ja häivytän tasaisesti iholle sormin. Se kuinka peittävät tavaraa tarvitset riippuu punaisuuden asteesta, jollain Blascolla peittyy vaikka tuliluomikin mutta useimpien couperosaa peittää ihan arkitarpeiksi joku Lumenen r ed neutralizer tai vaikka max factorin liquid illusion meikkipuuteri.

Vierailija
6/10 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusvoide on dermalogican kosteusvoide jonka kosmetologi minulle määräsi kuivalle ja herkälle iholle.

Asun sen verran pienellä paikkakunnalla ettei täällä mitään meikkauskurssejä järjestetä, hyvä että on muutama kosmetologi ;D

Pitää selata noita videoita. Kiitos vinkistä.

Vierailija
7/10 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvi mitään muuta kuin riittävän peittävää meikkivoidetta tai peiteainetta. Sitä ei edes tarvi levittää koko naamaan, itse laitan vain punoitusalueilla ja häivytän tasaisesti iholle sormin. Se kuinka peittävät tavaraa tarvitset riippuu punaisuuden asteesta, jollain Blascolla peittyy vaikka tuliluomikin mutta useimpien couperosaa peittää ihan arkitarpeiksi joku Lumenen r ed neutralizer tai vaikka max factorin liquid illusion meikkipuuteri.

Kiitos tuotevinkeistä. Ei minulla ole mikään paha couperosa. Sanoisin että suhteellisen hyvä iho ikäisekseni. Siksi en ole oikeastaan aiemmin edes kokenut tarpeelliseksi juuri meikata ihoa, vaikka silmiä olenkin meikannut. Nyt vanhemmiten vain tuntuu, että se ihon epätasainen väri jotenkin lisääntyy.

Vierailija
8/10 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan haluan jonkin sellaisen meikin, ettei sitä juuri havaitsisi. En tykkää paksusta pakkelikerroksesta.

-ap

Vierailija
9/10 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt noin tarkkoja analyyseja

Ostat hyvän silmänympäryksiä peittävän tuotteen, esim. tosi hyvä on Cliniquella. Sen laitat silmänympäryksille ja sitten transparent puuteria, esim. kanebon on tosi hyvä. Sitten Garnierin BB-voidetta koko iholle (suosittelen sitä vaaleaa - oletan, että olet vaalea). Sitten poskipunaa - mieluiten voidemaista - vanha pinkki-vaaleanpunainen huulipunakin käy. Ovathan kulmasi huolitellut? Sitten ruskealla kulmakynällä +harjalla kulmat läpi. Sitten ruskealla rajauskynällä rajaus yläluomen tyveen keskeltä silmän ulkonurkkaan.

Sitten samalla kynällä alaluomen lkes

Vierailija
10/10 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaluomen keskeltä ulkonurkkaan.

Itse laitan vielä silmää vihreän tai sinisen kajalin, koska minulla on isot silmät.

Voit jättää kajalit pois.

Huuliin rajaukset neutraalin värisellä kynällä + melko neutraalin väristä huulipunaa.