Eka ilmoittautuja saa käyttää meidän koiran ulkona
Skaba alkaa......
ääään...
yyyy...
teeeeee.....
_NYT!_
Kommentit (11)
Saanko puhdistaa vielä lattiakaivotkin?
Arvasin tämän, kun antaa pikkusormen. Et todellakaan saa, jätä ihmeessä muillekin ihmisille jotain! Just tämä nykykulttuuri, mullekaikkitännehetinyt. Joku MUU voi haluta siivota lattiakaivoni, et sä VOI ajatella aina omaa napaas, sä saat pestä ne ikkunat ja sillä hyvä!
Nyt, kuka IHAN ekaksi ehtii, niin saa tulla ja pestä meidän ikkunat. Huomatkaa, että otan huomioon vain ensimmäisen ilmoittautujan, joka tulee tämän viestin perään, muut jäävät valitettavasti nuolemaan näppejään.
Ihan rauhassa siellä jonossa nyt, ei mitään hätää, muillekin löytyy kyllä tehtäviä jos tämän kanssa ei onni käy.
Ilmoittautuminen alkaa nyt.
Hyvä on nyt sitten. Kun kerta hövelisti menin lupaamaan. Hyvää jälkeä sitten kanssa!!
olisitte nyt laittaneet että mikä kaupunki.. :)
Mulla ei oo tekemistä ja jos olisin tän aamulla nähny, ja kysymys ois Tampereesta, ni oisin kuule tullu! :)
Haluaisin oman koiran, mutta en (mahdollisesti) alkavan astman takia halua/uskalla ottaa. "Lainakoira" olisi unelmaratkaisu. Niisk.
Pitäs nuo jossain vaihees ulkoiluttaa, itellä kolmas saikkupäivä menos ja edelleen oon tosi kipeä. Ja ku oon lapseton sinkku ni pitää ite nuo viiä x) Parasta on toki et ulkona sateinen harmaa sää.
mutta ehkä silti jaksan rauhallisen pikkukävelyn heittää. ois se kyl näppärää jos ois ulkoiluttaja... aina joskus 8)
Koira sairastui yöllä vatsatautiin. 7 kertaa ulkoilutettiin yöllä, tänäänkin jatkuvasti ja sotku sisällä oli aamulla kaamea. Innokkaat ulkoiluttajat, meille vaan! Annan mukaan tommosia viiden litran kakkapusseja että saa kaapia kaikki jätökset, joten nyt ois hupia tarjolla ja ihan ilmaiseksi, mitään en veloita!:)