Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä olisit:

Vierailija
19.04.2012 |

1. Rikas/Varakas

2. Kaunis/Hyvävartaloinen

3. Uralla menestynyt

Itse valitsisin 1.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista ja rikkauskaan ei tee onnelliseksi. Itse haluaisin mieluiten olla työssä jossa viihdyn ja menestyn, saisin luotua uran itselleni. Tällä hetkellä se on vain haave. :(

Vierailija
2/4 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon melko läski ja ruma, melko köyhä eikä mulla oo ees ammattia saati mitään "uraa", mut jos nyt saisin valita niin 2. ehdottomasti. en osaa perustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekana minulla karsiutuisi heti pois ulkonäkö. En sen paremmin osaa selitellä sitä. Se noista vaihtoehdoista vain kiehtoo vähiten.

Toisen sijan päättäminen onkin vähän vaikeampi mutta päätin kuitenkin että varakkuus jäisi kakkoseksi. Varakkuus ei tuo onnellisuutta mutta se helpottaa asioita. Kaipaan kuitenkin elämääni myös haasteita ja onnistumisen tunteita siitä että olen ihan alusta asti säästänyt rahat johonkin isompaan ostokseen. Eli siis sitä että osaan arvostaa niitä asioita jota minulla on ja jotka vaivalla hankin.

ELI VALITSEN SIIS TYÖSSÄ MENESTYMISEN. Sillä ehdolla että saisin vaihtaa ammattini siihen joka tällähetkellä on haaveenani(vaatii siis kouluttautumista amkssa). Mielestäni tähän ammatissa menestymiseen kuuluisi myös se että olisi hyvä palkka jolla pärjäisi kituuttelematta.

Vierailija
4/4 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti mä en ole mikään noista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi