Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta annan periksi, työtä ei vaan löydy!

Vierailija
18.04.2012 |

Olen joka paikkaan joko ylikoulutettu, liian kokematon, liian vanha tai jotenkin muuten vääränlainen, antaa olla! Onko kohtalotovereita?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua kukaan palkkaa

Vierailija
2/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v täyteen, ja lapset jo koululaisia! Mutta olen alanvaihtaja ja kokemusta siksi vähän ja ala ei vedä tällä hetkellä, humanistisia tieteitä. Ehkäpä lähihoitajaksi sitten.......!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattisi on?

Vierailija
4/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaista ammattia siis. Kulttuurihistoriaa yms humanistisia aineita, nyt ajattelin jospa opettajaksi tai jotain....umpikujassa taidan olla. Nyt sitten vaan kaikki empaattiset palstalaiset lyömään lyötyä! Tai vaihtoehtoisesti otan myös hyviä ehdotuksia vastaan.Ap

Vierailija
5/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanismilla ei elä

Vierailija
6/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä paikkoja on paljon auki.

Vierailija
7/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae siivoojaksiniitä paikkoja on paljon auki.

Vierailija
8/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sen suhteen aika ymmälläni, en tiedä miten edetä. Mutta kiitos ehdotuksestasi.Ap

Vierailija
9/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos ei ole väliä sillä miten itsensä töissä rikkoo...

Vierailija
10/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olet suuntautunut? Voitaisiin perustaa kimpassa oma firma ja olisikin hyvin poikkitieteellistä ja -taiteellista kun olen itse raksainssi.

Että miltä kuulostaisi?

Vierailija
11/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskellut myös sosiaalipsykaa ja -politiikkaa, joten asetan toivona sosiaalialalle.

Voi meitä humanisteja! Ei meitä mihinkään tarvita, ellei opettajaksi halua lähteä. Niitä töitä kyllä riittää, mutta meikäläisen kaltaiselle ujohkolle se ei oikein houkuta.

Vierailija
12/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei olisi ujo. Mun hermo ei kestä oppilaiden ja niiden vanhempien kanssa säätämistä, olen lyhytpinnainen, temperamenttinen, äkkipikainen ja kiivas, siinäpä hyvä yhdistelmä moniin ihmisläheisiin kasvatus- ja hoitotöihin......

Vierailija
13/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on asenteesta kiinni, työllistyminenkin. Hanki lisää koulutusta, mieti eri mahdollisuudet tarkkaan. Ja sitten yritä, yritä, vielä onnistut!

Vierailija
14/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä näkyy tämän hetken tilanne ammattien kysynnässä.

Vierailija
15/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä mainostoimistossa copywriterinä. Olen suunnilleen saman ikäinen ja myös alanvaihtaja. Mukavaa puuhaa ja ajauduin vähän sattumalta, mutta viidettä vuotta viedään. Palkka 5.500 €/kk

Vierailija
16/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko paikka yleisessä haussa. Sinua todella onnisti, hienoa kuulla tuollaisesta, kun aina yleensä me humanistit saadaan kuraa niskaan. Jos vaan voit, niin kerro miten päädyit tuolle alalle, oliko sattumaa vai suhteita vai mitä???

Vierailija
17/17 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesi, että olen kekseliäs ja hyvä kirjoittamaan ja pyysi mua kirjoittamaan jotain ihan diiba-daabaa semimonimutkaisesta aiheesta 10 sivua. Kirjoitin sen parissa päivässä ja sain lisää duunia ja lopulta tulivat siihen tulokseen, että olen hyvä leikkimään sanaleikkejä ja nopea kirjoittamaan semivakavaa jostain kipsilevyistä ja traktorin osista ja muusta B-to-B jutuista.

Soita mainostoimistoon ja kysy, onko tarvetta?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan