Tunnen niin valtavaa ahdistusta emättimen väljyyden vuoksi.
Kolme lasta synnytettynä, ikää 30 vuotta ja tunnen, että olen pilalla.
Toosa on väljä, eikä mikään määrä jumppaa auta, eikä leikkaukseen ole varaa.
Onnellinen olen lapsistani, mutta hinta on ollut kova, kun kuitenkin ihan seksistä pitäisin, jos voisin.
Miten muut elää tämmösen asian kanssa?
Kommentit (21)
yleiselle puolelle, julkiseen sairaanhoitoon. Jonoja on, varmasti, mutta helpottanee sekin kun tietää jossain vaiheessa saavansa apua. Onko sinulla neuvolalääkäriä, ehkäisyasioissa esim.? Hänelle voisit soittaa aikaa. Oletko puhunut väljyydestä jo jollekin?
Niin nyt normaalina tuntuu tosi väljältä. Näin kävi itselleni.
vaan se on luontainen ominaisuutesi. Kudostyyppisi on löysä. Jos se haittaa, keksikää muita tyydyttämisen muotoja, ei koitus ole ainoa autuaaksi tekevä tapa.
poikkeuksellisen tiukka siksi että mulla ei immenkalvo ollut revennyt yhdynnöissä vaan oli renkaana emättimen suulla tekemässä tiukkaa tuntumaa. Mieheni oli hulluna tiukkuuteeni tuon takia. Synnytyksessä tietysti lähti kalvot ja sitten en ollut enää erityisen tiukka, ja mies haluaisi nykyään lähinnä anaalia, joka taas minua sattuu ja iljettää. Mihinkään leikkauksiin en kyllä lähde koska en lääkärinkään mukaan edes ole mikään väljä vaan tavallinen. Miehellä on liian pieni muna prkl!
Kauhea virhe kuten vastauksista huomaat.
Ei ole mahdollista että olisit nyt väljä. Olet korkeintaan normaali (koska aiemmin olit liian tiukka) ja miehelläsi on liian pieni penis. Myöskään sillä yhdynnällä ei ole mitään muuta tarkoitusta maailmassa kuin tuottaa tänne uusia ihmisiä eikä siitä ainakaan tarvitse nauttimaan mennä.
mutta ehkä jos miettisit ja murehtisit vähemmän niin ehkä se nautintokin palaa.
Ja todellakin voi seksistä nauttia myös lastenkin jälkeen vaikka ei enää olisi niin tiukka kuin ennen!
Naisena ihmettelen kuinka voit edes ajatella "olevasi pilalla"...armahda itsesi!
Kyllä se leikkausjono on pitkä mutta sitä apua saa ennemmin tai myöhemmin. Ties vaikka saisit peruutusajan!
Terv. Kohtalontoveri 20v löysällä kudostyypillä
Pillu karvattomana pitää synnyttää monta lasta alakautta luomusti ilman lääkkeitä ja lasta pitää imettää ikuisuus mutta silti kroppa ei saa muuttua yhtään!
Toki pitää pysyä yhtä tiukkana kuin neitsyt ja rinnat pitää olla pystyt,isot ja kiinteät.
Ja herra varjele jos vielä tulee läskiä ja ryppyjä niin kuinka se hikinen ,ylipainoinen,puolikalju, pienimunainen ja vittumainen mies voi nauttia enää mistään.
ihan varma että olet jotenkin normaalia väljempi? En usko että olet paljonkin kokeillut muiden naisten värkkejä,joten...Itsekin joskus ajattelin niin,mutta sitten vaihdoin miestä ja munaa astetta isommaksi.Ja kehtaavat vielä väittää ettei koolla ole väliä.
Totta, isovittuisen pitää vaihtaa miestä.
Kolme lasta synnytettynä, ikää 30 vuotta ja tunnen, että olen pilalla.
Toosa on väljä, eikä mikään määrä jumppaa auta, eikä leikkaukseen ole varaa.
Onnellinen olen lapsistani, mutta hinta on ollut kova, kun kuitenkin ihan seksistä pitäisin, jos voisin.
Miten muut elää tämmösen asian kanssa?
OOtkom kokeillut smartballs palloja. Helpompaa panna se sisään ja liikkua kuin yrittää jännitellä lihaksia itse.
Itselläni samanmoinen ongelma. Etenkin synnytysten (3kpl) jälkeen olen ollut ihan rikki asian takia. Mies ei ole kyllä valittanut. Sitten keksittiin erilaiset vibrat ja kyllä olen seksistä nauttinut sen jälkeen enemmän. Esim. huippukivalta saa ensimmäisen tilauksen yhteydessä tutustumislahjana semmosen pienen vibran ja sen kanssa kyllä saa joka kerta =D
Hanki kunnolliset (vaikka ne Smartballs nimiset) kuulat joilla alat treenata päivittäin. Parissa kuukaudessa omalla kohdallani jo auttoi, ja treenausta kannattaa jatkaa vaikka se väljyysasia olis jo kunnossa.
Pillu karvattomana pitää synnyttää monta lasta alakautta luomusti ilman lääkkeitä ja lasta pitää imettää ikuisuus mutta silti kroppa ei saa muuttua yhtään!
Toki pitää pysyä yhtä tiukkana kuin neitsyt ja rinnat pitää olla pystyt,isot ja kiinteät.
Ja herra varjele jos vielä tulee läskiä ja ryppyjä niin kuinka se hikinen ,ylipainoinen,puolikalju, pienimunainen ja vittumainen mies voi nauttia enää mistään.
Ja itkeekö miehet jossain erektiohäiriöitään? Tuskin.
Niin nyt normaalina tuntuu tosi väljältä. Näin kävi itselleni.
Joten sitä treenausta lihaksille vaan ahkeraan. Ne kuulat on yksi hyvä keino jos meinaa jumppaus unohtua.
Ja kerrankin onnistun näkemään niissä edes jotain hyvää. Tiukka pimpsu!
Oletko onnellinen neljä- viisikymppisenä? Minkälaisia "ongelmia" odotat?
ap:n kanssa samassa tilanteessa. Tosin itse synnytykset ei mielestäni paikkoja väljentäneet vaan repeämät ja arpikudos. Kun aina repeää pahoin, ommellaan, ompeleet ei ota kiinni tai aukeavat jne... ja repeämiin kasvaa paksua joustamatonta arpikudosta.
Ja joo, miehellä on pieni.
Smartballseja olen nyt käyttänyt muutaman päivän ja eilen hain postista Cateyes- treenikuulat (Kaalimato.com:sta).
Pakko päästä kuntoon, vaikka väkisin..=((
t. neljä lasta alateitse synnyttänyt
ihan varma että olet jotenkin normaalia väljempi? En usko että olet paljonkin kokeillut muiden naisten värkkejä,joten...Itsekin joskus ajattelin niin,mutta sitten vaihdoin miestä ja munaa astetta isommaksi.Ja kehtaavat vielä väittää ettei koolla ole väliä.