Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 33 vauva perätilassa, kokemuksia onko kääntynyt vielä?

Vierailija
18.04.2012 |

Sitkeästi nököttää paikallaan eikä aikomustakaan ole kääntyä:( Viikko vielä seuraillaan ja sitten arvioon. Voiko vielä kääntyä itsekseen vai onko vähän turhaa tässä odotella...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun en tuntenut liikkeitä enää samanlailla ja ultrassa näkyi kun neiti istui kohdussa. Kuitenkin tyttö ehti kääntymään itsekseen ennen kuin syntyi rv40+1. 3,4kg tytsy oli.

Vierailija
2/10 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ensisynnyttäjä, vai uudelleensynnyttäjä? Noilla viikoilla on yleensä vielä hyvin tilaa kääntyillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vauva perätilassa vielä viikon 33 tarkastuksessa, mutta viikon 35 tarkastuksessa se oli kääntynyt itsestään ympäri. Nyt olen viikolla 37 ja edelleen tuntuu potkut ylöspäin. En ollut edes huomannut kääntymistä sitä. Esikoiseni oli alusta loppuun asti perätilassa ja syntyi sektiolla. Ei hievahtanut vaikka yritettiin kääntää.

Vierailija
4/10 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeinpäin.

Vierailija
5/10 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensisynnyttäjä olen, joku sitä kysäisi...

Vierailija
6/10 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä mies tai joku hieromaan pikkuvarpaiden ulkoreunaa n 10 min pvässä, kyllä kääntyy!!

itselläni molemmat kääntynyt 34-36 vkoilla tolla keinoin, vaikkakin tää viimonen oli vielä muljahtanu jalkatarjontaan loppumetreille, mitä suuresti ihmettelen, etten ole sitä tuntenut, meinaan sen kun hää meni oikeinpäin, sattui niin pirusti,vkoja tai sillon olla jtn 35...

Vierailija
7/10 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes sitten 36 viikkoa tuli täyteen, ja olikin eräs yö kääntynyt sitten kuten pitääkin. Ja painoi syntyessään kuitenkin 3,6 kiloa, että ei mikään hyttynen ollut.

Mulla olis just parin päivän päästä siitä ollut synnytystapa-arvio, eli aika lähinnä sektion sopimiseksi.

Vierailija
8/10 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotti niiden kääntyvän. ei kääntyneet.

Vierailija
9/10 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen perä- tai poikkitilassa. Kerran käännettiin ulkokäännöksellä, mutta kääntyi takaisin. Syntyi 41+2 ja painoi nelisen kiloa. kaikki on siis mahdollista vielä.

Vierailija
10/10 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohduttavaa kuulla, että mahdollista siis vielä on...:) Kiinnostaa tuo pikkuvarpaiden hieronta, siis onko väliä miten hieroo? Sivelyä, painelua? Oon valmis kokeilemaan mitä vain...kokeiltu jo tyynyjä takapuolen alle, kyykkyjä, kissa venyttelyjä jne. joten samaan syssyyn tuokin kokeilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän