Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksan eteenpäin,tuntuu että on kadonnut elämän ilokin

Vierailija
18.04.2012 |

ei ole enää kivaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole muuta vaihtoehtoa kun paahtaa pakolla eteenpäin, unohtaa omat tunteet ja tehdä pakolliset asiat rutiinilla ja odottaa huomista.

Vierailija
2/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että elämässä on pelkkiä velvollisuuksia ja pakkoja, iloa ei oikein mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän onnestanne olette vastuussa.

Siinähän sitten istutte ja valitatte!

Vierailija
4/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ja siitä on suoriuduttava.

Iloitsen sitten kun velvollisuudet on hoidettu.

En edes odota onnellisuutta tai muuta iloa.

t. 2

Vierailija
5/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä yhtä rahavaikeuksien kanssa painimista ja lisäksi huoltajuuskiista ja ei-toivottu raskaus(abortti edessä), lähiomainen kuolemassa. Ei meinaa jaksaa, haluaisi vaan maata ja nukkua. Koita jaksaa! Ehkä joskus on paremmin...

Vierailija
6/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vain kun höyryveturi eteen päin ja suoriudun päivästä kerrallaan, sitten kun lapset on isoja ja perheellisiä eikä minua enää tarvita, voin tehdä ratkaisuni elämän suhteen. Olivat ne mitä tahansa.

Nyt näin.

Vierailija
7/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat sen paremmaksi vai ovatko murheesi sellaisia, että et voi niihin itse mitenkään vaikuttaa? Itse tarkastelisin asiaa ratkaisulähtöisesti, jos on niin että et voi itse murheillesi mitään, niin sitten ainoa asia mihin voit vaikuttaa on suhtautuminen murheisiin. Mutta jos voit vaikuttaa, että asiat menisivät parempaan suuntaan, niin tee vaikka lista mitkä asiat pitää saada muuttumaan ja miten muutoksen voi saada aikaan. Sinussa itsessäsi on voima ja valta vaikuttaa elämäsi asioihin!

Vierailija
8/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vain kun höyryveturi eteen päin ja suoriudun päivästä kerrallaan, sitten kun lapset on isoja ja perheellisiä eikä minua enää tarvita, voin tehdä ratkaisuni elämän suhteen. Olivat ne mitä tahansa.

Nyt näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä