Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan minulla FIBROMYALGIA? OV

Vierailija
18.04.2012 |

Olen +30v nainen. En muista aikaa, että olisin nukkunut hyvin. Kuvaan asiaa monesti etten pääse syvän unen vaiheeseen. Herään 7h yöunien aikana 7-14 kertaa.

Kärsin kovista kuukautiskivuistajohon ei auttanut synnytys tai e-pillerit. Minulla on ärtyneen paksusuolen oireita.

Tunnen vihlovaa kipua ranteissa ja kyynärpäissä ajoittain,lonkat puutuvat. Olen totaali uupunut usein, jota pidän laiskuutena. En vain jaksa edes kotitöitä työpäivän jälkeen.

Olen masentunut ja ahdistun herkästi. Ahdistus saa ajoittain paniikinomaisia piirteitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uniongelmat ensin kuntoon, vaikka lääkityksellä ja osta todella hyvä sänky.

Suurin osa kivuista voi poistua jo sillä. Muuten tuossa on hienot ainekset fibromyalgian puhkeamiseen...

T. Fibro

Vierailija
2/4 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin voi olla myös ensisijaisesti unettomuus, joka muassaan tuo nuo muut vaivat. Itselläni pikemminkin näin. Krooniseen unettomuuteen vaan ei oikein lääkettä ole.

Itse pärjään jotenkin, kun teen osa-aikatyötä, syön vähän ja terveellisesti ja pakotan itseni ulos liikkumaan kerran päivässä. Vaikka särkee paikat ja väsyttää.

Olen löytänyt asiaan perehtyneitä lääkäreitä, mutten "toimivaa" lääkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi nahkani on jotenkin herkkä. Joskus miehen kanssa "hassutellessa" esim. kutittaa minua, jää sormien tunne iholle kipuna pitkäksi aikaa. En osaa kuvata sitä paremmin.

Onko näitä hyviä lääkäreitä Uudellamaalla? Omassa työterveydessä on vain itänaapurista tulleita, joiden taitoihin en luota.

ap

Vierailija
4/4 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikeasti joku muu ongelma jota et ole käsitellyt, niin se puhkeaa tuollaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi